Pagina 3 van de 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 119
  1. #21
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: 'ombouwplannen' motor

    de prijzen zijn altijd een probleem, want tja geld groeit niet op je rug:doh:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  2. #22
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: 'ombouwplannen' motor

    tja, en wat ik verdien krijg ik niet bij mijn baas. Is hij niet eens zeeuws meisje :whistle:

    met de keuze van de motorisering laat ik me leiden door een befaamde amerikaanse uitspraak:

    There is no replacement fot displacement, (wat volgens hun dan een dikke V8 zou moeten zijn)
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #23
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: 'ombouwplannen' motor

    wie kan me een zgn klok bezorgen. Je weet wel, dat ding waarin de koppeling zit? kapot is geen bezwaar, is voor maten op te nemen.
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  4. #24
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: 'ombouwplannen' motor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    There is no replacement fot displacement, (wat volgens hun dan een dikke V8 zou moeten zijn)
    eg wel, TURBO!!!!!!!!!
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  5. #25
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: 'ombouwplannen' motor

    ik denk dat je de belhouse bedoelt??
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  6. #26
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: 'ombouwplannen' motor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Bassie- Bekijk Berichten
    ik denk dat je de belhouse bedoelt??
    yep, da's uhm
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  7. #27
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: 'ombouwplannen' motor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman Bekijk Berichten
    eg wel, TURBO!!!!!!!!!
    klopt hedentendagen wel een beetje, echter enkel voor de twinscrollekes, niet voor de echt vermogende turbo's.
    Zoon heeft een Civic die stanfaard 150 paardjes ter beschikking heeft opgepept met een ladertje (zie mijn avatar) waardoor onder de motorkap van dat Civicje nu 600 paardjes trappelend wachten om los gelaten te worden. Van enige drivability is geen sprake, enkel boven de 4500 revs is leven bespeurbaar :whistle: Zou dit ook nooit aanraden voor enkel welke auto van de leeftijd van de onze, die overleven enkel de startfase, naar mijn mening. Komt die blower tot leven is het einde oefening voor de motor.
    (Het civic blokkie is door een bedrijf in GB stevig onderhanden genomen tegen kosten waarvoor je een in concourstaat verkerende 924 koopt)
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  8. #28
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: 'ombouwplannen' motor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    klopt hedentendagen wel een beetje, echter enkel voor de twinscrollekes, niet voor de echt vermogende turbo's.
    Zoon heeft een Civic die stanfaard 150 paardjes ter beschikking heeft opgepept met een ladertje (zie mijn avatar) waardoor onder de motorkap van dat Civicje nu 600 paardjes trappelend wachten om los gelaten te worden. Van enige drivability is geen sprake, enkel boven de 4500 revs is leven bespeurbaar :whistle: Zou dit ook nooit aanraden voor enkel welke auto van de leeftijd van de onze, die overleven enkel de startfase, naar mijn mening. Komt die blower tot leven is het einde oefening voor de motor.
    (Het civic blokkie is door een bedrijf in GB stevig onderhanden genomen tegen kosten waarvoor je een in concourstaat verkerende 924 koopt)
    ja dat komt omdat hij een veels te grote turbo op een klein motortje monteerd, dan moet je eigenlijk nog een kleine turbo hebben voor de lagen toeren zodat ie dan ook vooruit komt:doh:
    of een schakelbare compressor voor lagen toeren:-)
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  9. #29
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: 'ombouwplannen' motor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman Bekijk Berichten
    ja dat komt omdat hij een veels te grote turbo op een klein motortje monteerd, dan moet je eigenlijk nog een kleine turbo hebben voor de lagen toeren zodat ie dan ook vooruit komt:doh:
    of een schakelbare compressor voor lagen toeren:-)
    en dan heb je een twinscroller :thumb:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  10. #30
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: 'ombouwplannen' motor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    en dan heb je een twinscroller :thumb:
    oooh op z'n manier twinscroller:doh:

    of op de skyline manier, twin turbo. 2 joekels van turbos en dan 1000pk kunnen halen, dan spin je nog alle wielen in de hoge versnellingen ookal heb je 4wd:loco:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •