Bekijk Poll Resultaten: De gedachte om volgend jaar een Porsche meet in Zweden te houden.

Stemmers
34. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja, ik ben van de partij!

    12 35,29%
  • Nej, dank je ik hou mijn 924 in Nederland daar voelt hij zich best.

    22 64,71%
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 34
  1. #21
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: De gedachte om volgend jaar een Porsche meet in Zweden te houden?

    ik heb met 4 man er in gezeten van 18/19 jaar en postuur rugby persoon:thumb:

    ging best alleen niet voor ver na een half uur was het al gedaan met de lol:doh:
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  2. #22
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: De gedachte om volgend jaar een Porsche meet in Zweden te houden?

    haha, nouja, je hebt alleen last van datje tegen het dak aan komt met je hoofd, oplossing: onderuitgezakt zitten :p

    en dat je met de benen wijd moet gaan, dat de stoel er tussen gaat.. verder kan et... als et moet.

    maar die meeting is ergens volgend jaar las is zo ergens? dan ben ik wss bij!


  3. #23
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: De gedachte om volgend jaar een Porsche meet in Zweden te houden?

    ik had 1 keer iemand achterin voor een half uur ofzo, die zat heerlijk voorover gebogen de hele weg:doh:
    dan ben ik heel blij dat alleen ik achter het stuur mag zitten:loco:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  4. #24
    Ingeschreven
    15/09/2009
    Berichten
    51

    Re: De gedachte om volgend jaar een Porsche meet in Zweden te houden?

    Nej, ik geloof in het volgende.... 1 eventueel 2 sportstoelen in de auto, achterbank eruit, en het reservwielruimte weg halen plus de isolering eruit , nou dan zal je wel zien dat de auto veel sneller optrekt ;-).
    Even een vraag, hoe gaan we het aanpakken om volgend jaar een porsche meet in Zweden / of Denemarken te houden? Een nieuwe topic te beginnen?


  5. #25
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: De gedachte om volgend jaar een Porsche meet in Zweden te houden?

    we kunnen wel in dit topic door breien totdat er definitief wat wordt afgesproken.
    ik heb er wel zin in, dan stel ik vakantie in frankrijk gewoon nog een jaartje uit, dat doe ik nu al zolang:loco:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  6. #26
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: De gedachte om volgend jaar een Porsche meet in Zweden te houden?

    Laten we iig ff ontopic blijven jongens!
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  7. #27
    Ingeschreven
    15/09/2009
    Berichten
    51

    Re: De gedachte om volgend jaar een Porsche meet in Zweden te houden?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captainfrasca Bekijk Berichten
    Laten we iig ff ontopic blijven jongens!
    Absolut! Dank je voor de opmerking. Ik zie nu pas dat ik een beetje off topic ging... sorry. nochmaals bedankt :-)


  8. #28
    Ingeschreven
    28/10/2009
    Berichten
    34

    Re: De gedachte om volgend jaar een Porsche meet in Zweden te houden?

    een meeting in zweden lijkt me gaaf ik durf het nu nog niet egt aan om dik tussen de 2000 a 3000km te rijden. maar ik zie dat ik nog een jaar bedenktijd heb dus zal er over nadenken lijkt me wel heel erg leuk als je met een groete groep gaat meer dan 10autos iedergeval


  9. #29
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De gedachte om volgend jaar een Porsche meet in Zweden te houden?

    Ja, ik wil niet negatief doen, hoor. Maar als ik naar de gemiddelde opkomst op een meeting in het midden van Nederland kijk... 10+ forumauto's naar Scandinavië kun je echt wel vergeten. Ik denk dat je met heel veel mazzel misschien twee of drie auto's daar krijgt. Ik persoonlijk vind het ook echt veel te ver om met m'n 924 naar toe te rijden en vind het daarnaast niet leuk om zonder m'n vriendin en dochter (en een op komst) een beetje vakantie te gaan zitten vieren daar. Dus, best leuk idee, maar voor mij effe niet helaas. De Duitse Autobahn (en dan een beetje het westelijk deel van Dtsl.) vind ik echt ver genoeg!


  10. #30
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: De gedachte om volgend jaar een Porsche meet in Zweden te houden?

    dit is meer als een gewone meeting, dus ik verwacht wel dat wat meer mensen, een stuk of 10 ookwel meedoen. er moeten natuurlijk wel keiharde afspraken gemaakt worden voordat we z'n reis gaan maken en dan doe je mee of gewoon niet
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •