Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19
  1. #11

    Re: anandvip@hotmail.com

    ik ben proberen een foto te sturen maar het gaat niet echt van harte. Ik ga nog ff vogelen. ok volgens mij is het zo goed.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  2. #12
    Ingeschreven
    24/03/2010
    Berichten
    405

    Re: anandvip@hotmail.com

    Anand, welkom op dit forum!


  3. #13
    Ingeschreven
    30/06/2009
    Locatie
    De Liemers
    Berichten
    340

    Re: anandvip@hotmail.com

    Fraaie auto!
    Ik vind dat zilver erg mooi met een zwart interieur en niet getinte ramen. De lijnen van de 924 komen zonder spoiler volledig tot zijn recht. Mooie Nederlandse auto, volgens mij zeldzaam voor zo'n vroege 924. Hou hem heel en wat mij betreft zo origineel mogelijk! In ieder geval veel plezier gewenst!
    924S '87


  4. #14
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: anandvip@hotmail.com

    Welkom! Kwam deze auto toevallig uit Den Haag?


  5. #15

    Re: anandvip@hotmail.com

    Goodmorning, people thanks voor jullie reacties, de auto komt indeed uit Den Haag, Toen ik hem ging bekijken reed de auto goed, motor klonk goed, na een paar dagen wilde ik de auto starten. Dat ging heeeel moeilijk na heel veel starten slaat de motor wel aan. Maar na een rondje rijden tikken de kleppen best hard. Bij 2500 toeren is het net of de motor in houd. Na 2500 toeren rijd hij weer goed. Maar je hoort de kleppen nog wel tikken. Ik kwam later ook nog een flesje shell vloeistof in de Porsche tegen (om het tikken tegen te gaan denk ik) dus ik denk dat ik het een en ander aan de nokkenas, kleppen danwel stoters moet vervangen. Hij staat nu bij de garage voor de keuring. Eerst maar eens afwachten wat daar uit komt. Voor de rest is de auto best prima in staat. Ik maak later foto's van het interieur, stoelen zien er uitstekend uit, geen scheuren niks.


  6. #16
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: anandvip@hotmail.com

    Ah zie je wel, ik heb deze auto ook bekeken vorige maand. Ik mocht hem voor 2000 euro meenemen, maar heb hem laten staan. De lak was in slechte staat, vooral op de motorkap en heel veel deukjes, plekjes en krassen op de auto, klopt hè. En inderdaad hoorde ik dat getik ook heel goed. Interieur was zeker nog wel mooi.

    Hopen dat de keuring positief uitpakt!


  7. #17

    Re: anandvip@hotmail.com

    Zo das toevallig! Ik heb er minder voor betaalt want ik wilde hem echt geen 20000 euro geven voor een auto die niet gekeurd was en waarvan de lak indeed wat aandacht nodig heeft. De rest vond ik wel de moeite waard. Maar dat van die motor had de vorige eigenaar natuurlijk door en daarom heeft hij er een soort vloeistof in de motor gegooid waardoor je het niet hoorde. Veel later pas hoor je het wel. Maar diegene die em keurt gaat mij straks vertellen wat er met de motor aan de hand is. Had je nog gekeken naar de uitlaat?


  8. #18

    Re: anandvip@hotmail.com

    Hey vriend guess what : nieuwe lampje kentekenplaat verlichting en een stabilisatorpen linksvoor vernieuwen thats it en daarna goedgekeurd voor de komende twee jaar. !!! Soms valt het wel eens mee ..... Over de motor zei de monteur gewoon kleppen stellen. Hij start ook nog eens heel slecht. Ik hoop dat dat het is

    Gr Anand


  9. #19
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: anandvip@hotmail.com

    Nou, dat is mooi meegenomen dan! Inderdaad maar ff kleppen stellen dan. De uitlaat had hij heel netjes opgepoetst toen, het eindstuk althans. Maar volgens mij was die nog wel goed toch? Dat slechte starten zijn volgens mij wel meer topics over. En dan nu veel plezier met de nieuwe ride :-)


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •