Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: short shifter

  1. #1
    Ingeschreven
    27/02/2009
    Berichten
    380

    short shifter

    weet iemand waar ik deze kan vinden
    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-P...Q5fAccessories
    verzendkosten uit vs zal vrij duur zijn mss in duitsland of engeland wel te vinden ergens

    m'n 924 schakelt niet al te best vooral naar 2de dit zal volgens mij in een keer een deel van de speling op de pook ook opvangen en hopelijk het schakelprobleempje oplossen


  2. #2
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: short shifter

    lijkt mij ook wel wat!

    http://cgi.ebay.de/Short-Shifter-Sch...d=p3286.c0.m14

    zoiets?

    <edit

    zag laats ook iets soortgelijk op PmP.nl staan.. zal et wel ff zeggen als ik em tegenkom

    <edit

    Dees dus: GOEDKOOP issie niet

    http://pimpmyporsche.nl/pmp/product/...ift_kit_nieuw_


  3. #3
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: short shifter

    Is best mooi, maar vraag me af of je daar je schakelprobleem mee op gaat lossen...


  4. #4
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: short shifter

    met z'n short-shift heb je wel alle speling op het mechanisme op de bak kwijt, alleen heb je meestal speling op de pook zelf.
    ik vind 100 euro of meer nogal prijzig om even te doen, maar denk wel dat ik het een keer ga doen i.c.m. met een spelings vrije pook dan:thumb:
    70 dollar is een mooi prijsje, alleen komt er dan nog verzend koste bij:doh:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  5. #5
    Ingeschreven
    15/09/2009
    Berichten
    51

    Re: short shifter

    Wat ik hier gehoord heb is het volgende: als je niet op de baan rijd, wel oppassen met een short shifter, deze verplaats het probleem met de versnellingsbak naar achteren, en dat kan vrij duur worden....als je begrijpt wat ik bedoel.


  6. #6
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: short shifter

    Misschien ben je overtuigd als ik vertel dat ze nog maar 62.99USD kosten;-) Nog geen 43euro ex en dus nog geen 67euro inc verzendkosten



    (en dan nog 10tje administratiekosten bij doane en nog een 13euro belasting)

    =90euro (wordt toch ineens een hoop geld)
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  7. #7
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: short shifter

    porscheshop heeft een short shift voor 134.67 pond inclusief belasting en kan heb je een 10tje voor verzenden ofiets, dus dan is 90 euro nog steeds een stuk goedkoper:doh:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  8. #8
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: short shifter

    voor iets van 43 euro hoef je geen invoerrechten te betalen.. Dit komt pas vanaf 45 euro.. En volgens mij is dit bedrag laatst zelfs verhoogd.

    En je kunt ook nog altijd vragen of ze voor de waarde van het pakket een lager bedrag op willen geven.


  9. #9

    Re: short shifter

    bij mijn S zat destijds de meeste speling idd op de pook, gewoon bij Porsche een nieuw ding besteld.. scheelde heel veel!

    kan me wel voorstelen dat zo'n shortshifter niet prettig is 'swinters met koude bak.. maar zolang je goed schakelt, hoeft er niets kapot te gaan toch?
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  10. #10
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: short shifter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaak Bekijk Berichten
    voor iets van 43 euro hoef je geen invoerrechten te betalen.. Dit komt pas vanaf 45 euro.. En volgens mij is dit bedrag laatst zelfs verhoogd.

    En je kunt ook nog altijd vragen of ze voor de waarde van het pakket een lager bedrag op willen geven.
    Je moet alleen niet vergeten dat ze je ook over de verzendkosten invoerheffing laten betalen:Cry: (ja, heel belachelijk)
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •