Pagina 103 van de 176 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107113153 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.021 tot 1.030 van de 1758
  1. #1021

    Re: Het klets maar raak-topic

    handige lijst
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  2. #1022

    Re: Het klets maar raak-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q01z
    die GT, tsja, daar kan je met je 924 beter niet tegen sprinten.. (9.6sec maar lichter dus eerder weg)

    die 1.1 is overigens een betere koop, ziet er qua staat beter uit en heeft minder last van roest..
    gaat nog steeds goed voorruit
    top; 167, 0-100; 12.7s, gem. verbruik; 1:17
    Oke, bedankt voor de info :wink:
    Toch wil m'n broertje nu een GT ops:
    Sinds dat ik hem heb gezegt dat die sneller is dan een 924 wilt hij die hebben :mrgreen:
    Wat is daar het gemiddeld verbruik van trouwens?
    Zijn er nog snellere af fabriek AX'en? :lol:


    Oja, het sprinten bij het keverweekend in Budel was afgelast :cry:
    Vanwege de gigantische hoosbuien hier, het was echt niet normaal meer.
    Eigenlijk is het dit jaar helemaal in de soep gelopen door alle regen, drie dagen lang heeft het geregend met gister een korte periode met wat zon.
    Letterlijk elke kever of busje moest van het campingterein worden getrokken met tractors, ze bleven allemaal hangen in de 15cm diepe laag modder :shock:
    Achja, helaas pindakaas, volgende keer beter :|
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  3. #1023
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Het klets maar raak-topic

    De GTI, maar zie er daar maar eens aan te komen...

    Het onmogelijke is gebeurd, ik ben aan het nadenken over een snorfiets voor woon-werkverkeer. 25 km/u is stukken beter dan de auto haalt op dit traject, het grootste deel is over landweggetjes zonder ander verkeer en ik loop niet meer leeg op het benzineverbruik. Voor de zomer lijkt me dit in ieder geval best te doen.


  4. #1024

    Re: Het klets maar raak-topic

    Zeker doen Tom, een snorfiets :-D
    Koop een Vespa Ciao

    Kleiner poulie'tje erop, brommeruitlaat ipv een snor en lekker 35/40 cruisen naar je werk.
    Met een gemiddeld verbruik van 1 op 40
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  5. #1025

    Re: Het klets maar raak-topic

    een GTI en een Sport zijn op papier sneller, een Sport ook in werkelijkheid oll:

    je hebt van de GT 2 'versies'; de vroege versies met Carburateur
    en de latere versies met injectie..
    de carburateurs zijn zeldzaam, maar wel het snelst! 85pk op 709kg.. de injecties hebben een 75pk door de catalysator en een mietige nokkenas en kleine klepjes.. maar wees gerust, alle 1360cc blokjes zijn zonder al te veel moeite boven de 100pk te krijgen
    owhja en het verbruik, hangt beetje vd staat vd motor af maar varieert tussen de 1:14 en 1:16
    of 1:10 als je m opfokt (en dan 1:5 in de polder ops

    @tom: een bromfiets is wel lekker goedkoop!
    ik twijfel voor vd zomer ook hoor, of elke dag 16km fietsen, of iets met een motortje..
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  6. #1026
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Het klets maar raak-topic

    16 km is op het randje. Als ik mogelijkheid had om op mijn werk te douchen, zou ik de 23 km per fiets doen. Erg goed voor de conditie ook.

    Het wordt in ieder geval geen Citta of een ander maf ding met kleine wieltjes. Een Ciao lijkt me prima, maar dan wel een goedkope en met kenteken... en die combi lijkt lastig te vinden hier in de buurt.


  7. #1027

    Re: Het klets maar raak-topic

    Klinkt allemaal zeer leuk, ik zal eens gaan zoeken :wink:
    1 op 14/16 valt goed te doen, is een stuk zuiniger dan een 924 ops:

    Toch leuk dat jij nu ook al mischien een brommer wilt gaan aanschaffen Marc

    Als iedereen van het forum dat nou doet kunnen we mooi een dubbele meeting houden, eerst met de 924's, en vervolgens met de brommers (die we dan achter uit de 924 pakken :mrgreen: )

    Kunnen we mooi met z'n alle meedoen aan een van de tourtochten van vespa-ciao.nl

    Tom: Een Citta is inderdaad niet echt geweldig met z'n kleine wieltjes, al veren die wel weer een stuk beter.
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  8. #1028
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Het klets maar raak-topic

    Wrom niet je audi maken Tom en daarmee rijden als daily? Is stukken goedkoper

    Of een sparta met :cry:


  9. #1029
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Het klets maar raak-topic

    Spartamet, looprek erbij en beige kleren aantrekken... nee dank je, zo'n ouwe l*l ben ik nou ook nog niet.

    Die Audi is wel wat zuiniger maar hij staat ook in de file. Met die brommer heb ik alleen wat rode verkeerslichten om rekening mee te houden en de maximale reistijd is gelijk aan de minimale met de auto, zo lijkt het de laatste tijd.


  10. #1030
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Het klets maar raak-topic

    Sparta met, met 21% nitro gaat hard joh haha (voor 20 km :lol: ).

    Maar jah jij zit net bij een klote stuk..loopt altijd vast daar.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •