Pagina 6 van de 176 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 1758
  1. #51
    Ingeschreven
    13/06/2007
    Berichten
    162

    Re: Het klets maar raak-topic

    jaaa, als het eenmaal lente werd en zomer! Dan was het echt genieten op de brommer!
    Netzoals als ik met mn vrienden, allemaal op de brommer, op zondag even een rondje gingen rijden. Alles op z'n lompst. Maar wel genieten!
    924, 1984


  2. #52
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Het klets maar raak-topic

    Vandaag trouwens op de terugweg van een Audi-meeting :mrgreen: m'n 924 de 199.000 km over gereden. Nog even en ik heb weer een nieuwe.

    Was een groot succes met die auto overigens, erg leuke reacties gehad (en ik tel dan maar even die idioot niet mee die met een Daihatsu kwam en mij durfde te vertellen dat mijn auto niet echt een Audi was...). Eén medeclublid was zo enthousiast dat-ie er ook eentje wilde hebben, iemand anders had jarenlang een '77er 924 gehad en vertelde daar met veel plezier over. Iedereen wilde onder de motorkap kijken en ze vonden mijn auto er bijzonder roestvrij uitzien (tja, in '80 waren Audi's nog niet verzinkt).


  3. #53

    Re: Het klets maar raak-topic

    Mooi allemaal.

    Ropor: Ik heb precies zo'n NSR!!!, ook van het eerste type zonder onderkuip.
    Helaas heeft het eerste type wel maar 4 versnellingen ipv 6 bij het 2e type.
    Die Honda'tjes zijn echt heel betrouwbaar inderdaad, ik moet nog steeds eens aan de NSR's beginnen, ze worden net als alle andere Honda schakelbrommers van die jaren steeds zeldzamer.
    99% is tegenwoordig opgevoerd en is hardstikke gaar gecrost helaas.
    Ik vind de brommertijd ook zeer leuk, ik blijf mijn leven lang brommer rijden en in de zomer staat de 924 waarschijnlijk meer stil dan de brommers.
    Gevaarlijk vind ik het niet echt met de brommer, je kan goed meestromen met het verkeer en langs bijna elke 80 weg ligt tegenwoordig een fietspad waar je op mag rijden.
    Oja, over de fiets.
    Mijn middelbare school lag nog geen 2 km van huis, toen ik met de brommer kon gaan ben ik geen 1 keer met de fiets geweest.
    Soms stond de brommer letterlijk langer warm te draaien dan dat ik over de rit deedt :lol:
    Mijn fiets staat nu al minimaal anderhalf jaar ingebouwd helemaal achter in de schuur.
    Als ik er vanaf dat ik hem nieuw kreeg 100 km op heb gefietst is het veel
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  4. #54
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Het klets maar raak-topic

    Mijn dagelijkse vervoermiddel:



    Carbon voor- en achtervork. O yeah.


  5. #55
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Het klets maar raak-topic

    Ik moet weer een fietsband plakken, da's met dit weer niet echt lekker. Ik loop dus eventjes, voor de korte afstanden. Mijn andere fietsen staan achter ladingen auto-onderdelen, daar kan ik even niet bij. :|

    Mijn brommer is zeven keer total loss geweest in de zes jaar dat ik erop reed, geen van alle aanrijdingen was mijn schuld. Ik had 'm twee weken en reed frontaal tegen een fietser op die aan de verkeerde kant reed, we weken allebei uit naar dezelfde kant... door een stadsbus gesneden, door verschillende auto's, twee keer van de weg gedrukt, tegen een vlak voor me opengegooide autodeur gereden, teveel om op te noemen.

    Ik heb ook nog ergens een wat oudere ATB, een Giant rigid met carbon wielen. Fijn fietsje.


  6. #56

    Re: Het klets maar raak-topic

    mooi fietsje boudewijn! erg schoon ook vooral
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  7. #57
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Het klets maar raak-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q01z
    mooi fietsje boudewijn! erg schoon ook vooral
    Hehe, zo schoon is-ie inmiddels niet meer, en stallen in de woonkamer is er natuurlijk ook niet meer bij.

    Maar ik heb er geen moment spijt van gehad dat ik mijn detacheringsbaan heb opgezegd een half jaar geleden, en voor vast ben gaan werken in Den Haag, 25 minuten van deur-tot-deur met de fiets. En die fiets is ook nog eens betaald door mijn werkgever.


  8. #58

    Re: Het klets maar raak-topic

    Mooi fietsie!!!

    Tom80: Dat is wel veel ellende inderdaad, het zal ook wel liggen aan de plaats waar je woont.
    Het ergste wat ik tot nu toe heb gehad is dat een groep fietsers aan de kant ging voor een andere brommer, ik kwam daar achteraan maar dat hoorde ze niet door mijn orginele geluidje dus gingen ze weer mooi naar links.
    Toen bleef een fietser achter de handkap van m'n Honda MTX hangen en was daar een stukje af
    Oja, en ik ben ook eens achter op een auto geknalt met de Honda SS50, die gek had die auto voor de eerste keer mee van z'n werk en onderschatte de werking van z'n remmen toen hij een bekende tegen kwam.
    Hij stond dus in een keer stil en ik kon niet hard genoeg meer remmen met m'n 30 jaar oude remmen.
    Toen was het even ouw, maarja, daar moet je niet aan terug denken en gewoon weer vrolijk rijden met de brommer denk ik dan :wink:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  9. #59
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Het klets maar raak-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !Ik-rij-belastingvij!
    Toen bleef een fietser achter de handkap van m'n Honda MTX hangen en was daar een stukje af
    Damn... van de fietser? ;-)


  10. #60
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Het klets maar raak-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hammer_rites
    Maar ik heb er geen moment spijt van gehad dat ik mijn detacheringsbaan heb opgezegd een half jaar geleden, en voor vast ben gaan werken in Den Haag, 25 minuten van deur-tot-deur met de fiets. En die fiets is ook nog eens betaald door mijn werkgever.
    Dat heb ik ook een paar jaar gedaan, was inderdaad heerlijk. Toen ging het bedrijf verhuizen en moest ik 20 km rijden, door de files is de rijtijd van 35 minuten in de loop van 5 jaar naar minimaal een uur gegaan. Ik ben inmiddels weer op zoek naar een baan in de buurt zodat ik weer op de fiets kan.

    Da's inderdaad een erg mooie fiets, die Batavus. Ik doe het nu even met een klassieker, een bruine BSA uit de jaren '70 met trommelremmen en 3 versnellingen. Lekker stevig en niet erg mooi, dus hij wordt minder snel gejat.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •