Pagina 76 van de 176 EersteEerste ... 266672737475767778798086126 ... LaatsteLaatste
Resultaten 751 tot 760 van de 1758
  1. #751

    Re: Het klets maar raak-topic

    Zal ze waarschijnlijk niet nog eens wagen :mrgreen:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  2. #752
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Het klets maar raak-topic

    Ze keek niet vrolijk. Ik wel.

    Jammer dat daar de berm wat breder is, de rest van het weggetje is aan beide kanten 20 cm breder dan de auto met aan weerszijden een sloot. Dat betekent een flink stuk achteruit rijden.


  3. #753

    Re: Het klets maar raak-topic

    kwestie van een zetje geven toch
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  4. #754
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Het klets maar raak-topic

    Dat heeft een vriend van me eens gedaan, bumper er tegenaan en gas geven, andere auto gewoon terug geduwd. Lijkt me gezien de bumpers van de 924 voor mij geen optie.


  5. #755

    Re: Het klets maar raak-topic

    Dat vind ik net wat TE aso, al doet zo iemand iets wat niet mag oll:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  6. #756
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Het klets maar raak-topic

    Ah, bumperen! Dat heb ik wel ns met m'n kever gedaan toen ze me express ingeklemd hadden, omdat ze het niet leuk vonden dat ik als forens m'n auto in hun straat parkeerde.
    S power!


  7. #757
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Het klets maar raak-topic

    haha hier nog eentje die dat deed

    Was 2 jaar terug ofsow, reed in duitsland met een Landrover Discovery..Werd door een baustelle 3 baans naar 1 baans..Rijd er langs ons (maatje van me reed mee) een renault scenic met 4 van die speknekken erin en daarnaast nog een leuk grietje. Op moment dat ze naast ons reden staken ze de middelvinger op, wrom weet ik nog steeds niet maar goed..Stonden ze dus voor ons in de file..En laat er nou net een dikke bullbar zitten..dus heel rustig een tikje gegeven tegen de trekhaak van hun Toen de file over was maakte ze dat ze weg kwamen..

    Ook leuk vanmiddag nog:

    Kwam van de a50 (richting nijmegen en die kant op) moest de afslag a73 hebben richting Nijmegen/druten die kant op waar je eerst 2 rijbanen heb die IN de bocht (is vrij krap die bocht) samen komen..Wat leid dus tot opstopping omdat er van die vervelende mensen zijn die daar op het laatste moment er tussen schieten..Dus wat doe je dan met een vr wacgen juist Gewoon 2 rijbanen pakken..Big boys toys...


  8. #758
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Het klets maar raak-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard
    haha hier nog eentje die dat deed

    Was 2 jaar terug ofsow, reed in duitsland met een Landrover Discovery..Werd door een baustelle 3 baans naar 1 baans..Rijd er langs ons (maatje van me reed mee) een renault scenic met 4 van die speknekken erin en daarnaast nog een leuk grietje. Op moment dat ze naast ons reden staken ze de middelvinger op, wrom weet ik nog steeds niet maar goed..Stonden ze dus voor ons in de file..En laat er nou net een dikke bullbar zitten..dus heel rustig een tikje gegeven tegen de trekhaak van hun Toen de file over was maakte ze dat ze weg kwamen..

    Ook leuk vanmiddag nog:

    Kwam van de a50 (richting nijmegen en die kant op) moest de afslag a73 hebben richting Nijmegen/druten die kant op waar je eerst 2 rijbanen heb die IN de bocht (is vrij krap die bocht) samen komen..Wat leid dus tot opstopping omdat er van die vervelende mensen zijn die daar op het laatste moment er tussen schieten..Dus wat doe je dan met een vr wacgen juist Gewoon 2 rijbanen pakken..Big boys toys...
    He ik dacht dat jij zo'n klein ,mannetje met een grote bek was.
    Niet dus zeker veel pk onder de kap dan . :wink: M.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  9. #759
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Het klets maar raak-topic

    Zeker..Ze kijken allemaal wel raar op als ze zon ventje bij het stoplicht zien zitten in zon grote truck hahaha Geeft wel leuk effect bij de dames :lol:


  10. #760
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Het klets maar raak-topic

    kan iemand Dmax ontvangen?

    De Ludolfs met een 928 en 924

    http://www.dieludolfs.de/


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •