Pagina 1 van de 176 123451151101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 1758
  1. #1
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Het klets maar raak-topic

    Om de sfeer en saamhorigheid op het forum te bevorderen, een topic om lekker van je af te OH-en, te vertellen wat je vandaag gedaan hebt, wat je op je lever hebt... zolang het maar gezellig blijft.

    Ik trap maar af: vanmorgen om 5.00 opgestaan :shock: omdat ik (of beter: een vriendin van me) om 8.00 een afspraak had bij EPS in Hoogezand voor een uitlaatje op maat onder haar Seat Arosa. Petje af voor de monteurs daar, vaklui die prachtig strakke systemen samenstellen waarbij je alles zelf kunt kiezen, we hebben halverwege even geluisterd of-ie niet te luidruchtig werd en we kregen vrije keus in eindstukken, plaatsing, geluid... het is een mooi systeem geworden met twee ronde hoogglans eindstukjes in het midden, wat er apestrak onder hangt. De auto is geen sjonniebak geworden maar geeft een beschaafde brom te horen als je 'm op zijn donder geeft, bij constant rijden is-ie stukken stiller.
    Vanavond even gevierd met een lekker etentje.

    Oh ja, ik zat vanmiddag wat te suffen op de bank (vroeg op, vier uur rijden en 2,5 uur in de werkplaats hangen) toen ik een heel bruut motorgeluid hoorde. Ik keek op, kwam er een zwarte Spyker C12 Laviolette voorbij. Kwijl.


  2. #2
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Het klets maar raak-topic

    Laten we het dan ook eens *niet* over auto's hebben. Vanmiddag weer eens wat geproefd van ons laatste brouwsel: http://www.xs4all.nl/~bjong/brouwen4/

    Pikzwart spul, lekker hoor :-)


  3. #3
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Het klets maar raak-topic

    Leuk, zelf bier brouwen... deed mijn vader vroeger ook, dan rook het hele huis naar dat gistende spul. :grin:

    PS Net weer in de val getrapt en het forumvenster gesloten na de bier-link bekeken te hebben. :evil:


  4. #4

    Re: Het klets maar raak-topic

    toevallig ene Erik tegen het lijf gelopen?
    die werkt er net sinds euhm.. vorige week geloofk (oude bekende.. ik zou ooit zijn oude 205 rallye overkopen, of athans.. de motor!)

    een Spijker zie je niet heel vaak, te laat voor foto's zeker?


    wij moesten vanmorgen ook vroeg op.. om 8uur in de auto gestapt om via het verre buitenland (Belgie) richting Maastricht af te reizen (nog steeds buitenland dus )
    daar was een grote autobeurs.. lekker de hele dag lopen kwijlen bij al het moois dat moeder aarde ooit gemaakt heeft om benzine in te gooien.. *kwijl*
    Het was qua thema een Ferrari meeting, dus veel Italiaans schoon (qua auto's... ) en uiteraard mn hele camera volgeschoten
    daarna nog even in ene parkeergarage geweest in Maastricht, daar heeft een 1 of andere 'gek' zijn Citroen-miniatuurverzameling tentoongesteld in vitrines in die garage.. en tsja.. dat moesten we zien! (ook veel foto's uiteraard )

    daarna maar via half Belgie terug naar huis.. er was een wegomleiding en uiteraard zorgde die ervoor dat we op een totaal verkeerde snelweg uitkwamen.. (E40 ipv E313) dus toen zijn we maar via Brussel naar huis gezoefd..

    foto's volgen zo!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  5. #5
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Het klets maar raak-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q01z
    toevallig ene Erik tegen het lijf gelopen?
    die werkt er net sinds euhm.. vorige week geloofk (oude bekende.. ik zou ooit zijn oude 205 rallye overkopen, of athans.. de motor!)

    een Spijker zie je niet heel vaak, te laat voor foto's zeker?
    Beetje lange, niet te dikke vent? Heb ik wel rond zien lopen, hij was de enige die ik daar niet kende namelijk.

    Nee, te laat voor foto's -en ik had nota bene net een nieuwe camera gekocht (Nikon L11) en zat daarmee te spelen op dat moment, maar hij wilde mijn SD-kaartje niet lezen. Mijn reactiesnelheid was overigens ook niet je dat, en hij gaf een achterlijke dot gas.


  6. #6

    Re: Het klets maar raak-topic

    hij was altijd knap lang.. beetje slungelig

    @hamerslagverf: dat bier klinktbest aardig, ondanks dat ik geen bier drink
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  7. #7
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Het klets maar raak-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q01z
    .. lekker de hele dag lopen kwijlen bij al het moois dat moeder aarde ooit gemaakt heeft om benzine in te gooien..
    Umm, moeder Aarde maakt de benzine, wij maken de dingen die jou laten kwijlen.


  8. #8

    Re: Het klets maar raak-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hammer_rites
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q01z
    .. lekker de hele dag lopen kwijlen bij al het moois dat moeder aarde ooit gemaakt heeft om benzine in te gooien..
    Umm, moeder Aarde maakt de benzine, wij maken de dingen die jou laten kwijlen.
    moet jij es een slok benzine nemen, wedden dat je gaat kwijlen! :lol:
    maar idd, wij zijn neit gemaakt om benzine in te gooien
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  9. #9
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Het klets maar raak-topic

    Ik heb zojuist mijn oude commodore 64 uit het stof gehaald, vol goede moed alles aangesloten, doet ie het niet meer!!!!

    Marktplaats maar eens afstruinen....
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  10. #10
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Het klets maar raak-topic

    Mijn ouders hebben er bij hun laatste verhuizing twee weggegooid, compleet met alle randapparatuur en een vracht diskettes. :cry: :cry:


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •