Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Achterklep

  1. #1
    Ingeschreven
    10/04/2009
    Berichten
    402

    Achterklep

    Zoals sommigen van jullie wel weten sluit mijn achterklep nog steeds niet , mijn slotpennen zijn rond en die krijg ik er niet meer uit,als ik de kop van de schroef af boor ,en dan de pen eraf haalt, krijg ik dan de schroef eruit?

    Of heeft een van jullie een beter idee?
    Met vriendelijke groet, Jeroen


  2. #2
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Achterklep

    vraag MBH voor een nieuwe klep, is je probleem ook opgelost!! :eyebrows:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #3

    Re: Achterklep

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk Berichten
    Zoals sommigen van jullie wel weten sluit mijn achterklep nog steeds niet , mijn slotpennen zijn rond en die krijg ik er niet meer uit,als ik de kop van de schroef af boor ,en dan de pen eraf haalt, krijg ik dan de schroef eruit?

    Of heeft een van jullie een beter idee?
    Ik ben even kwijt in dit verhaald wat nu het probleem is.

    De slotpinnen zijn rond dus je kan de klep door het slot open trekken neem ik aan?
    Je wil de slotpinnen vervangen maar deze krijg je niet los uit het blok. Je hebt de 2 schroeven die het rubberen blok vasthouden kapot gemaakt en wil deze nu uitboren?
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  4. #4
    Ingeschreven
    10/04/2009
    Berichten
    402

    Re: Achterklep

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pas Bekijk Berichten
    Ik ben even kwijt in dit verhaald wat nu het probleem is.

    De slotpinnen zijn rond dus je kan de klep door het slot open trekken neem ik aan?
    Je wil de slotpinnen vervangen maar deze krijg je niet los uit het blok. Je hebt de 2 schroeven die het rubberen blok vasthouden kapot gemaakt en wil deze nu uitboren?
    Dat is inderdaad het probleem ja
    Met vriendelijke groet, Jeroen


  5. #5

    Re: Achterklep

    Zijn de schroeven echt helemaal kapot of kan je nog met een dremel een sleufje erin maken om het nog 's met een platte schroevendraaier te proberen? Spuit het dan eerst nog in met wd-40 en met wat geluk komt het los. Die boutjes waren bij mij behoorlijk geoxideerd, maar ik kreeg ze wel los alleen moet je goed druk erop zetten anders draai je inderdaad door.

    Het is niet echt een makkelijk plekje om daarna de restanten van de schroeven eruit te krijgen..
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  6. #6
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Cool Re: Achterklep

    Ik heb het zelfde gehad met de slotpennen. Heb het probleem opgelost, door een gaatje te boren in de afgeslepen slotpennen, en toen met een tapuithaler de rest eruit gedraaid. Toen de draad nog even opnieuw nagetapt en de nieuwe slotpennen er in gedraaid.
    Probleem opgelost

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  7. #7
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Achterklep

    En als het je echt niet zelf lukt, dan moet je of een nieuwe klep op de kop tikken (waarbij je overigens natuurlijk weer hetzelfde kunt tegenkomen) of even professionele hulp inroepen. Er zijn zat bedrijven die dit gemakkelijk voor je kunnen doen. Ja, kost je misschien een beetje geld, maar dat kost een nieuwe klep ook en dat kost je sowieso ook nog de nodige moeite extra. Succes!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •