Pagina 5 van de 21 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 210
  1. #41
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: acceleratie problemen.. iemand een id??

    hoe is je CO? kan ook een te arm mengsel zijn. maar dan zijn de bougies lichtgrijs tot spierwit
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  2. #42
    Ingeschreven
    06/09/2009
    Berichten
    96

    Re: acceleratie problemen.. iemand een id??

    me co = 1.5 % bij een co2 van 0.30%.. maar waarom is dan alleen mijn 4de cilinder kut? want de rest doet het prima..


  3. #43
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: acceleratie problemen.. iemand een id??

    wissel de verstuiver eens met die van de eerste, kijken wat ie dan doet
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  4. #44
    Ingeschreven
    06/09/2009
    Berichten
    96

    Re: acceleratie problemen.. iemand een id??

    al geprobeerd, haalt nix uit.. het probleem blijft bij de 4de cilinder hangen...


  5. #45
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: acceleratie problemen.. iemand een id??

    nee kan niet.
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  6. #46
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: acceleratie problemen.. iemand een id??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niekbergevoet Bekijk Berichten
    al geprobeerd, haalt nix uit.. het probleem blijft bij de 4de cilinder hangen...
    KAN ALLEEN MAAR EEN ONTSTEKINGSPROBLEEM ZIJN, ik tip nog steeds verdelerkap/rotor/bougiekabel bougie!!

    andere opties zijn onmogelijk (of heb je stiekem een krom kleppie?
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  7. #47
    Ingeschreven
    06/09/2009
    Berichten
    96

    Re: acceleratie problemen.. iemand een id??

    me rotor en verdelerkapje en bougie zijn nieuw, d bougiekabels heb ik al een x gewisseld met de andere cilinders... kromme klep had ik zelf ook al in gedachte, maar kan ik dan nog wel 10 bar compressie krijgen? dan moet me druk toch verdwijnen langs mijn uitlaatklep? ik ga er van uit dat het dan de uitlaatklep is, want hij knald in de uitlaat en niet in de inlaat..

    maar kan ik als ik de motor laat lopen de bobine een directe + en - van de accu geven? puur om de stroomtoevoer te testen?


  8. #48
    Ingeschreven
    06/09/2009
    Berichten
    96

    Re: acceleratie problemen.. iemand een id??

    zal ik hem naar de meeting laten slepen kunnen jullie hem eens horen lopen ik zal wel ff een filmpje maken


  9. #49
    Ingeschreven
    27/02/2009
    Berichten
    380

    Re: acceleratie problemen.. iemand een id??

    heb je het debiet aan de injectoren al eens nagekeken ??
    maak de leidingen los laat injectoren nog zitten hang aan elke leiding een potje
    en kijk of bij de 4 leidingen dezelfde hoeveelheid brandstof uitkomt
    is dit goed sluit de 4 injectoren aan op de leidingen en starten maar kijk of dan elke injector goed inspuit en ook dezelfde hoeveelheid

    co kan gerust goed zijn als een injector niet goed inspuit
    als je hier een probleem ziet kan het dus de spinnekop zijn die niet even veel brandstof verdeeld naar elke cilinder en kan dus ook poffen in uitlaat veroorzaken


  10. #50
    Ingeschreven
    06/09/2009
    Berichten
    96

    Re: acceleratie problemen.. iemand een id??

    bedankt jessy! ik heb je testje uitgevoerd en met injectoren erop gaven cilinder 3 en 4 heel weinig, en met injectoren eraf gaven alle 4 de cilinders even veel dus ik ga mijn injectoren toch nog ff sonisch laten reinigen ik laat het wel horen als ze er weer op zitten


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •