Hallo mede 924 rijders,

Ik heb al een tijdje een 924 rondrijden, tis te zeggen, de vriendin rijd ermee rond.
Wagen is van 80 met 117000 échte kilometers, zonder servo.
Ik rij zelf een 944 2.7 van 89 en ik rijd ook met heel veel plezier in de 924 rond. Echter één ding begint me een beetje te storen aan die wagen en dat is de ophanging...de wagen ligt goed op de baan, daar niet van, maar zeker niet vergelijkbaar met de 944... ik heb soms nogal een vaag gevoel in de 24 en ik heb de indruk dat zijn kont ook sneller uitbreekt. (wel even bij vermelden dat de vriendin absoluut automaat wou rijden, dus misschien dat het gewicht van die bak ook wel meespeelt in deze...?)
Ik kan me voorstellen wanneer heel de ophanging vervangen wordt met een harder afgeveerd exemplaar (was eigenlijk al met dit idee aan het spelen) hij ook een stuk beter op de baan ligt, maar dit lijkt me wat prijzig.
Nu is mijn vraag, zijn mijn bevindingen van het "vaag" gevoel normaal voor de 924, vergelijkend met de 944 en is hier iets aan te doen zonder heel de boel te vervangen met een "sport" ophanging. Is het misschien gewoon genoeg alle rubbers en kogels eens onder handen te nemen? (Alhoewel deze er nog goed uitzien en voelen)

Als iemand ideeen, tips, bevindingen heeft hoor ik ze graag!

Alvast bedankt en veel rijplezier!