Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: lek

  1. #21
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: lek

    de auto is terug en netjes met prints van fotos van wat er gedaan is... nu alles droog krijgen...


  2. #22

    Re: lek

    das wel netjes dat ze vastleggen wat ze doen
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  3. #23
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: lek

    zeker en fijn voor bij de rest van de onderhoudshistorie... blijft alles gedocumenteerd en compleet...


  4. #24

    Re: lek

    Het is echt een lekke accubak. Mijn bak leek zo mooi te zijn (gegalvaniseerde 924 uit '82) maar precies achter de vloerbedekking waar je met je voeten tegenaan zit, zag ik op de naad wat water naar binnen komen. Nu heb ik een stuk bitumen (dakleer) met kleefpasta in de accubak geplakt en ben van alle ellende af. Ik heb me ook kapot gezocht voordat ik het lek vond. Mijn auto stond alleen maar blank na een enorme plensbui dus ik dacht dat het via de deur oid naar binnen kwam.
    Ik moet wel zeggen dat ik de deur voorzien heb van nieuwe plakfolie. Gewoon de folie die in doe het zelf zaken op de rol te krijgen is. Nu worden ook mijn speakers niet meer nat.


  5. #25

    Re: lek

    Ik heb het gelast en vervolgens gekit :wink:
    Een stuk dakleer met wat kit daar ben ik niet zo'n fan van oll:
    Voor nu houdt het wel even, totdat het gewicht van je accu er voor zorgt dat de zaak gaat breken/scheuren, en het weer begint te lekken.
    Bij mij lag er ook een stuk dakleer in, was compleet doorweekt en vergaan :shock:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  6. #26
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: lek

    ja gewoon (laten) lassen... kost je wat maar dan ben je ervan af...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •