Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 35
  1. #11

    Re: 924 '79 2.0i Strosek

    Hij is inderdaad rood geweest, welke kleur er uiteindelijk op gaat komen is nog niet bekend, dat is nog niet echt aan de orde, moet wel een sportieve kleur worden natuurlijk. Maar ook dit paars is niet eens zo lelijk, het is alleen niet bekend welk type paars dit nou eigenlijk is...
    Huidige project:
    Porsche 924 '79 2.0i Strosek

    Status project:
    - Wachten totdat hij op de brug kan.... :whistle:


  2. #12

    Re: 924 '79 2.0i Strosek

    Ben trouwens vergeten te vermelden dat hier een erg fijne 5 bak in ligt :-), ook ga ik eind deze week een mooie set foto's regelen van de details en dergelijke.

    Weet iemand trouwens of die goudkleurige achterbumper die er bij mij nog onder zit vaker gespot wordt op Porsche's 924? Zelfs vind ik die er wel echt mooi uitzien, moet alleen nog wel goed vastgemaakt en dergelijke worden.
    Huidige project:
    Porsche 924 '79 2.0i Strosek

    Status project:
    - Wachten totdat hij op de brug kan.... :whistle:


  3. #13
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: 924 '79 2.0i Strosek

    wat voor fijne 5 bak heb je dan nu?

    En rij je er al in?

    Die achterspoiler, heb ik ook , en is voor de 924 en de 944 geleverd, de jouwe is van een 944, moet passen aan de onderkant van je schermen dmv schroeven, als je wilt kan ik wel een foto maken/opzoeken
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  4. #14

    Re: 924 '79 2.0i Strosek

    Wat voor bak dit precies is zou ik zo niet weten, rij er op het moment nog niet in, maar weet dat hij fijn is van de testritten die ik heb gedaan ;-).

    Die achterspoiler zit idd nog niet helemaal goed vast, maar daar zitten ook niet echt goede steunen voor hebben wij bekeken, dus ons pap had het erover dat we er iets nieuws voor erop moesten lassen...
    Huidige project:
    Porsche 924 '79 2.0i Strosek

    Status project:
    - Wachten totdat hij op de brug kan.... :whistle:


  5. #15

    Re: 924 '79 2.0i Strosek

    Heb er trouwens weer 2 dingen bij die ik ook nog moet maken, dat lijstje met dingen zal in het begin blijven groeien maar het is toch enigzins handig om zo'n lijstje bij te houden. ;-)

    Sleutelgat voor de kofferklep is netjes weggehaald en dat gaan we oplossen door eenzelfde systeem te gebruiken als de motorkap nu heeft, simpel hendeltje links naast de bestuurdersstoel die de kofferklep gaat openen.

    Zoals jullie op de foto's misschien wel zien is dat hij achter erg laag hangt, dit komt omdat er eens een verlagingsetje op is gezet door de vorige eigenaar, maar dit gaat mijn vader (VR-CP Automotive Systems) vakkundig oplossen door zelf een one-of-a-kind set schokdempers te ontwikkelen die hem precies de goede hoogte gaat geven en mogelijk ook nog afstelbaar zijn. Want de achterkant moet gewoon ietsje omhoog.
    Huidige project:
    Porsche 924 '79 2.0i Strosek

    Status project:
    - Wachten totdat hij op de brug kan.... :whistle:


  6. #16

    Re: 924 '79 2.0i Strosek

    ziet er goed uit!! ga zo door!!!
    think less do more


  7. #17
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: 924 '79 2.0i Strosek

    achter zitten torsie staven die kan je verdraaien dus dan kan je ook bepalen hoever omhoog of omlaag hij gaat:thumb:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  8. #18

    Re: 924 '79 2.0i Strosek

    Thanks voor de tip, die nieuwe schokdempers komen er zowiezo onder aangezien ik die gratis krijg en ik die helemaal naar wens kan laten maken. ;-)

    Maar voor de finishing touch kan ik altijd de torsie staven nog gebruiken dus. Thanks.
    Huidige project:
    Porsche 924 '79 2.0i Strosek

    Status project:
    - Wachten totdat hij op de brug kan.... :whistle:


  9. #19
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: 924 '79 2.0i Strosek

    Zo laag is hij ook weer niet hoor

    En als het lukt met je kofferklep, zou ik graag willen weten hoe je dat doet! :-)
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  10. #20

    Re: 924 '79 2.0i Strosek

    Hij is inderdaad ook niet extreem laag, maar beide wielen komen tegen de wielkast aan bij een drempel of dergelijke. En dat gaat op den duur een probleem vormen, zowiezo wil ik ook de auto horizontaal hebben liggen en dat is hij nu niet dus vandaar dat hij iets omhoog gaat achter.

    Kofferklep moet ik ook nog even kijken maar mij lijkt het het makkelijkste om die op de zelfde manier te maken als de motorkap, alleen komt er wel wat laswerk en dergelijke bij kijken lijkt me.

    Had gezien dat jij bij je 944 een soortgelijk probleempje had ShroudedVeil, dus ik zal je op de hoogte gaan houden van hoe ik dit ga op lossen, het is alleen geen prioriteit voor me, dat zijn men remmen nu. ;-)
    Huidige project:
    Porsche 924 '79 2.0i Strosek

    Status project:
    - Wachten totdat hij op de brug kan.... :whistle:


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •