Pagina 1 van de 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 35
  1. #1

    Cool 924 '79 2.0i Strosek

    Bij deze meldt ik hier mijn eerste Porsche project ooit aan op deze site, ik zal alle informatie over dit voor mij zeer mooie project zeer goed proberen bij te houden. Mochten jullie meer willen weten of vragen hebben dan hoor/beantwoord ik die graag

    Het Doel

    Het doel van het project bestaat voor mij uit 2 dingen, zoveel mogelijk leren van deze Porsche en het ombouwen van deze auto tot een puntgave 924 met mooie Strosek bodykit.

    Geschiedenis Auto

    Deze auto is 9 jaar geleden door mijn vader gekocht, hij heeft hem toen verbeterd aangezien de auto technisch wat mankementen had waardoor hij niet liep. Dit kwam o.a. doordat de vorige eigenaar er een kabelboom van een '78 Porsche erin heeft gezet en laat dat nou net een jaar zijn waarin Porsche het leuk leek een aangepaste kabelboom te produceren. Deze hebben ze niet al te lang gemaakt wat dus op zich enkele problemen met zich mee bracht aangezien de vorige eigenaar niet alles even netjes heeft ingebouwd/afgewerkt. (Is wat ik mij heb laten vertellen ;-))

    1 December 2008 ben ik dan eindelijk 18 geworden en heb ik van mijn Vader deze mooie Porsche gekregen, natuurlijk is er nog veel werk aan. Maar dat vind ik alleen maar leuk omdat ik zodoende meer kan leren over deze Porsche en ervaring op kan doen. En er natuurlijk mijn eigen ding van kan maken. ;-)

    Ik zal jullie d.m.v post's hieronder goed op de hoogte houden van mijn huidige status en mijn mogelijke problemen ;-)


  2. #2
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: 924 '79 2.0i Strosek

    Leuk project!! Je gaat je zo te zien niet vervelen....
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  3. #3

    Re: 924 '79 2.0i Strosek

    Dat lijkt me niet nee, en aan zo'n project blijft altijd wel iets te doen, er is altijd wel ruimte voor verbetering vandaar dat ik voor deze heb gekozen ;-)


  4. #4

    Re: 924 '79 2.0i Strosek

    Weet iemand meer over het feit dat een kabelboom uit '78 één kabel minder zou hebben lopen naar de koplampmotor dan een andere kabelboom? of is hier niks van bekend?

    Binnenkort komen trouwens meer en gedetailleerde foto's van zoveel mogelijk dingen :-)
    Huidige project:
    Porsche 924 '79 2.0i Strosek

    Status project:
    - Wachten totdat hij op de brug kan.... :whistle:


  5. #5
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: 924 '79 2.0i Strosek

    welkom hier en succes met de werkzaamheden!


  6. #6
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: 924 '79 2.0i Strosek

    Welkom!
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  7. #7
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: 924 '79 2.0i Strosek

    welkom bij de 924 mafketels!! :thumb:

    is je Strosek eerst rood geweest?
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  8. #8
    Ingeschreven
    30/08/2009
    Berichten
    311

    Re: 924 '79 2.0i Strosek

    welkom hier

    wat een super dikke porsche man!!:thumb:


  9. #9
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    Re: 924 '79 2.0i Strosek

    :welcome:

    Ziet er uit als een mooi projekt.
    Succes ermee.
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


  10. #10
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: 924 '79 2.0i Strosek

    welkom hier

    wel een zeeeer mooie paarse kleur zit er nu op
    blijft hij die houden??
    think PORSCHitive


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •