Pagina 1 van de 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 33

Onderwerp: midlife c

  1. #1
    Ingeschreven
    26/10/2009
    Berichten
    80

    midlife c

    Hoi,

    Ik ben Jan, nader stilaan de 40, en het wordt dus hoge tijd om een Porsche (924) te kopen. Een motorfiets heb ik al sinds een paar maanden, maar 't wordt nu wat kouder dus...;-)
    Mijn vader heeft toen ik een jaar of 20 was nog 2 924'en gehad, dus ik weet nog wel dat die auto's zeer leuk rijden.
    Ben vandaag naar 1 gaan kijken, 1979, motor en versnellingsbak lekken wat olie, sluiting van achterruit verroest, rubbers van achterruit naar de vaantjes, in koffer achter het rechterwiel voelt ook wat vochtig aan. Gebruikelijk dashboard en zetelprobleem, terugschakelen van 3 naar 2 gekraak als hij koud stond, later niet meer. (te weinig olie in deze oude 5 bak???) 1 der beide koplampen verroest, maar motortjes werken wel. Na een tijdje rijden en bij aanzetten verwarming beetje vochtreuk, geen radio, MAAR wel weer eens met een oude liefde rondgereden.....
    Wat denken jullie??? (prijs in de - 2000€ klasse)

    O ja, kzen van Aantwaarepe!!!


  2. #2
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: midlife c

    Welkom bij de 924 verdwaasden :thumb: Schijnbaar horen een 924 en een motorfiets bij de eerst penopauzeverschijndelen (leuk woord bij scrabble).

    ennuh, ben gene Belg zunne, maar kijk hier eens:
    http://www.oldtimers-te-koop.be/zoek...&trefwoord=924
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #3
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: midlife c

    welkom midlife C

    volgens mij valt zo een crises echt wel mee
    het is meer een prettige gestoordheid,waar prima mee televen valt!

    en dan deze 924
    volgens mij mag die toch echt niet meer dan een 150 euro kosten
    maar je kunt beter even doorzoeken ,in meerdere auto,s rijden
    en dan pas beslissen
    ook moet je opletten dat een 79er nog niet is gegalvaniseerd
    dat is pas na 81 het geval(bij mijn weten )
    think PORSCHitive


  4. #4
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    Re: midlife c

    Welkom hier, en succes met je zoektocht.

    (Maar als een Porsche een midlife crisis aankondigt ben ik er toch vroeg bij, of is de rest van de wereld nou zo laat? ;-) )
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


  5. #5
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: midlife c

    hmm, zo te horen een beetje een probleembak... zou voor -2000,, kan natuurlijk nog steeds heel weinig zijn... maar zou ik toch voor een andere gaan, als je kijkt dat er vele betere zijn.. ook voor onder de 2000E...

    maarja, ben 17.. en al een midlife crisis? begin net :p


  6. #6
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: midlife c

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joeyw91 Bekijk Berichten
    hmm, zo te horen een beetje een probleembak... zou voor -2000,, kan natuurlijk nog steeds heel weinig zijn... maar zou ik toch voor een andere gaan, als je kijkt dat er vele betere zijn.. ook voor onder de 2000E...

    maarja, ben 17.. en al een midlife crisis? begin net :p
    heb je ook al een motor dan?:p
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  7. #7
    Ingeschreven
    27/02/2009
    Berichten
    380

    Re: midlife c

    hey welkom hier
    de wagen lijkt me zoals je het beschrijft eerder een restauratieproject te zijn en 2000€ zal wss wel wat te veel zijn
    heb je naar roest in de accubak gekeken let goed op waar je roest hebt bij een geboud voor 81 kan serieus tegenslagen
    en als je deze problemen al merkt voor je de wagen koopt dit is al een vrij grote kost wat je beschrijft mag je zeker zijn dat er nog een hoop andere problemen zullen opduiken

    ik ben zelf ook van antwerpen (ekeren) dus zoek je een 2de opinie

    groetjes


  8. #8
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: midlife c

    Welkom Hier en veel plezier , succes met de zoektocht
    ik heb dacht ik hier ergens een bericht van een medelander van jou heb gelezen,
    Die wilde zijn 924 Verkopen :eyebrows:
    zoek maar eens op het forum ;-)
    hier vindt je genoeg tips waar je zoal op moet letten bij de aanschaf:loco:
    koop niet te snel !!!!!! als je de 50 paseerd gaat de tijd echt niet veel sneller
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  9. #9
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: midlife c

    welkom hier en succes met zoeken!
    bekijk meerdere 924's en krijg een beetje een gevoel bij wat je kunt verwachten.
    aan de hand van jouw omschrijving alleen is het lastig zeggen of ie duur is...

    ps,
    als je al een 924 hebt en je naderd de 40... wat dan;-)


  10. #10
    Ingeschreven
    26/10/2009
    Berichten
    41

    Re: midlife c

    Hallo,
    Ik ben er zelf ook nog niet lang bij, maar ook van mij een van harte welkom.

    Als ik jou was, dan zou ik inderdaad eerst nog een paar andere 924's gaan bekijken. Of je moet echt op zoek zijn naar een restauratie project, maar dan wel flink pingelen.

    Groetjes.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •