Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: voorruit sierstrip

  1. #1
    Ingeschreven
    15/01/2008
    Berichten
    10

    voorruit sierstrip

    Ik heb met mijn wagen 1 probleem, dat er een ruit in zit die dikker is dan origineel.
    Daar kwam ik achter op de A15 terhoogte van barendrecht op de overflow met windkracht 15
    toen mijn bovenstrip wegwaaide.
    kwam er eigenlijk pas na 2 dagen achter en besefte wat die BOINK op mijn dak was en daarna wat tuterende vrachtwagens.

    Nu blijkt dat alles met kit zit vast"gekit" met een storm een paar maanden verder liet de linker strip los. Die heb ik gelukkig kunnen redden en ligt nu zolang in kofferbak.

    Volgends de jongen(man) van PimpMyPorsche is dit een bekend probleem, en gaf als tip om alles met zwarte kit glad te strijken (voor het uiterlijk).

    Heeft iemand een beter idee of moet ik gewoon ergens een originele voorruit op de kop zien te tikken?


  2. #2
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: voorruit sierstrip

    ik zou een originele voorruit erin laten zetten... wel opletten met het eruit halen en erin zetten dat alles netjes droog is in de naden... zodat je geen roest krijgt... 480's hebben daar soms last van bij het vernieuwen van de voorruit...


  3. #3
    Ingeschreven
    15/01/2008
    Berichten
    10

    Re: voorruit sierstrip

    Nou een nieuwe voorruit en achteruit dan denk ik


  4. #4
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: voorruit sierstrip

    Mijn voorruit is vrij slecht (krassen, steenslag, putten) maar als ik dit lees wacht ik nog maar even met vervangen...


  5. #5
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: voorruit sierstrip

    volgens mij maakt de dikte van de ruit niet uit maar moeten er wel ijzere klipjes mee worden geplakt onder de ruit
    soms word dit vergeten of zijn de klipjes er gewoon weg niet bij besteld en lossen ze het zo op (met kit)
    slecht en zeker geen bekwaam persoon
    oplossing !!! voor ruit er uit klipjes bestellen en netjes terug plaatsen
    stripen er weer op en klaar


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •