Pagina 3 van de 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 71

Onderwerp: Op zoek naar 924

  1. #21
    Ingeschreven
    05/11/2009
    Berichten
    34

    Re: Op zoek naar 924

    Geen bezichtiging gisteren gedaan.
    Dochter onverwacht ziek geworden dus andere dingen te doen.

    Van de 924 van 1985 geen reactie meer gehad dus wsl verkocht ofzo.

    Peter


  2. #22
    Ingeschreven
    05/11/2009
    Berichten
    34

    Re: Op zoek naar 924

    Hoi

    Een van de wagens waar ik hopelijk snel kan gaan naar zien.
    Ze hebben wat meer foto's gepost.

    Is het mogelijk om iets te zien aan de foto van de motor?

    http://www.kapaza.be/Autos/Porsche/2...24_2_5i_S.html

    In de link staat dat het een s is maar dit is volgens mij mistypt want in de eerste stond dit niet. Indien het wel een s is dan ...

    Peter


  3. #23

    Re: Op zoek naar 924

    motor is een 2 l motor.



    dus geen 2.5 l motor in het vooronder.

    ik snap ook niet dat mensen niet weten ,wat ze te koop zetten.


  4. #24

    Re: Op zoek naar 924

    Ik zou er erg argwanend worden als de verkoper mij een 2.o voor een 2.5 probeert te verkopen wie weet wat voor verrassingen er nog volgen. Heb je niet iemand die een beetje wat van Porsche weet? Anders maak een aantal fotos en vraag na op het forum Dat kan je een hoop narigheid besparen.
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  5. #25
    Ingeschreven
    05/11/2009
    Berichten
    34

    Re: Op zoek naar 924

    Ik denk dat het mistypt is, want op de eerste ad stond wel degelijk dat het een gewone 2l was.
    De vermeldep k's zeggen ook maar 125pk zodus.

    Iemand ervaring met Van Zweeden.

    http://www.v-zweeden.com/product_inf...oducts_id=2325

    Deze zie ik wel zitten en ik ken de werkelijk prijs ook en die is wel wat beter dan degene die ze opgeven.


  6. #26
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Op zoek naar 924

    Radiant heeft zijn 924S te koop staan, nix voor je?
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  7. #27
    Ingeschreven
    05/11/2009
    Berichten
    34

    Re: Op zoek naar 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    Radiant heeft zijn 924S te koop staan, nix voor je?
    Maar de wagen rijdt blijkbaar niet op dit ogenblik en aangezien ik niets/weinig van wagens ken, heeft het dus voor mij ook zien om zelf beginnen te sleutelen.

    Ben op zoek naar een goede wagen zowel mechanisch als uiterlijk die direct inzetbaar is.


  8. #28
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Op zoek naar 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rsporsche13 Bekijk Berichten
    Ik denk dat het mistypt is, want op de eerste ad stond wel degelijk dat het een gewone 2l was.
    De vermeldep k's zeggen ook maar 125pk zodus.

    Iemand ervaring met Van Zweeden.

    http://www.v-zweeden.com/product_inf...oducts_id=2325

    Deze zie ik wel zitten en ik ken de werkelijk prijs ook en die is wel wat beter dan degene die ze opgeven.
    ben er een keer geweest voor een 924turbo,gaven nog niet de moeite om er even fatsoenlijk over te praten....Auto ziet er wel heel goed uit! instappen en wegwezen????


  9. #29
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Op zoek naar 924

    Jammer dat 't dan weer zulke arro's zijn, die als je geen 911 koopt, überhaubt geen aandacht voor je hebben. Maar deze ziet er idd goed uit. En '85er heeft als voordeel dat 't een uitloopmodel is, waar de meeste kinderziektes wel uit zijn. Is m.i. eigenlijk meteen het beste modeljaar om te kopen. Zou gewoon even gaan kijken, dan weet je in ieder geval wat je krijgt en het is sowieso goed om 'ns een (waarschijnlijk) echt nette te bekijken en rijden. Succes!


  10. #30
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Op zoek naar 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative Bekijk Berichten
    Jammer dat 't dan weer zulke arro's zijn, die als je geen 911 koopt, überhaubt geen aandacht voor je hebben. Maar deze ziet er idd goed uit. En '85er heeft als voordeel dat 't een uitloopmodel is, waar de meeste kinderziektes wel uit zijn. Is m.i. eigenlijk meteen het beste modeljaar om te kopen. Zou gewoon even gaan kijken, dan weet je in ieder geval wat je krijgt en het is sowieso goed om 'ns een (waarschijnlijk) echt nette te bekijken en rijden. Succes!
    Wil er niet mee zeggen dat ze arro waren maar ze waren niet echt bereidwillig om iemand even uitvoerig aan te spreken die op het punt stond om een 924Turbo te GAAN kopen.....maar ben er nu wel blij mee dat ik nog verder ben gaan 'zoeken';-)

    Maar terug...
    85er is zekers gezien betrouwbaarheid de beste keuze.Veel modificaties zijn doorgevoerd tot in 85 zelfs...Nadeel is dat je nog even belasting neer moet tellen maar een auto in prima staat is dat zeker waard.
    Voordeel is zekers het elektrisch open te zetten targadak!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •