Pagina 14 van de 16 EersteEerste ... 410111213141516 LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 157
  1. #131
    Ingeschreven
    05/12/2009
    Berichten
    34

    Re: motorrijtuigenbelasting

    Aha, ik ga ook even bezwaar maken!


  2. #132
    Ingeschreven
    05/12/2009
    Berichten
    34

    Re: motorrijtuigenbelasting

    Zo een mooi bezwaartje in elkaar geflanst. Heb het voorstel gedaan om 120 euro korting op mijn MRB van mijn andere auto te geven die ik dagelijks gebruik
    Daarnaast wil ik gewoon kunnen rijden wanneer ik wil, dus ook in de wintermaanden. Wat mij betreft verbieden te het om te rijden met sneeuw of ijzel, anders zie ik echt het nut niet van die maanden niet rijden.
    Sterker nog als ik gewoon vrij ben om in die maanden ook te rijden, dan zie ik die 120 euro misschien iets minder als een probleem.


  3. #133
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: motorrijtuigenbelasting

    Nog een ruime maand en dan is het afgelopen met de pret voor 3 maanden. Ik ben nog bezig een stalling te vinden, zijn er meer mensen hier die nog geen plek hebben, of is iedereen voorzien? Vind het nog steeds onzin. Die 120 euro geen probleem, maar verplicht stallen wel.


  4. #134
    Ingeschreven
    18/01/2008
    Berichten
    270

    Re: motorrijtuigenbelasting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ptol Bekijk Berichten
    maar verplicht stallen wel.
    Kleine kanttekening: van de openbare weg af is voldoende, mag bijv. in je voortuin, mits je die hebt natuurlijk en privéterrein is.
    Die gozer die in dezelfde schuur deed sleutelen als 'Dude-lange'


  5. #135
    Ingeschreven
    27/05/2012
    Berichten
    407

    Re: motorrijtuigenbelasting

    Ik neem aan dat ze het eerste jaar niet flink gaan controleren. Als je hem niet te opzichtig neerzet dan zou ik het risico nemen.

    Deze jongen rijdt de wintermaanden trouwens gewoon door


  6. #136
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: motorrijtuigenbelasting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jel Bekijk Berichten
    Ik neem aan dat ze het eerste jaar niet flink gaan controleren. Als je hem niet te opzichtig neerzet dan zou ik het risico nemen.

    Deze jongen rijdt de wintermaanden trouwens gewoon door
    Ik zou ook niet zo bang zijn voor de controle/eventuele boete, maar voor de verzekering!
    Ik weet dat de KNAC er nu een winterclausule ingedaan heeft, dus waarschijnlijk ben je die 3 maanden niet verzekerd. Dat kan veel meer kosten dan de boete + waarde van de auto

    Als je zeker weet dat de verzekering het dekt, waarom niet? Alleen ervoor zorgen dat je ook niet geflitst wordt in die 3 maanden.


  7. #137
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: motorrijtuigenbelasting

    Nou ik kan wel het een en ander bedenken...

    Met al die camera's boven de snelweg wordt elke kentekenplaat gescand. Als men ziet dat je rijdt in dec/jan/feb krijg je alsnog de rekening voor volledige MRB thuis gestuurd. Daarnaast zal een eventuele boa/agent ook niet nalaten om een melding te doen bij de belastingdienst dat de auto op de openbare weg staat.

    Zou gewoon een stalling zoeken en daar de auto 3 maanden in zetten, bijv. bij caravans of zo. Die zullen die maanden ook niet worden verplaatst dus waarschijnlijk ook geen vreemden die aan je auto zitten.


  8. #138
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: motorrijtuigenbelasting

    Heb inmiddels wat gevonden! Niet te ver uit de buurt, 20 min. rijden en 80 euro voor 3 maanden. Ga ik niet voor tobben ��


  9. #139
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.680

    Re: motorrijtuigenbelasting

    De mijne staat thuis fijn onder de carport, met een hoes erover. Eigen terrein :-) Die drie maanden kom ik goed door zo denk ik....
    Project 924....and nice driving


  10. #140
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: motorrijtuigenbelasting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldbm Bekijk Berichten
    De mijne staat thuis fijn onder de carport, met een hoes erover. Eigen terrein :-) Die drie maanden kom ik goed door zo denk ik....
    Ja dat zou ik ook graag willen, maar helaas... Ben al blij dat het geregeld is. Nu ben ik voor 200 euro klaar per jaar (belasting en stalling). Houdt het nog een beetje betaalbaar.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •