Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Goed nieuws!!!!

  1. #11

    Re: Goed nieuws!!!!

    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  2. #12
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Goed nieuws!!!!

    En daaraan kunnen ze vast ook zien hoe hard je rijd...
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  3. #13
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Goed nieuws!!!!

    wat denk je van die mensen die geen geld hebben voor een ieuwe auto en dus extra veel per kilometer moeten betalen, die kunnen straks geen auto meer rijden.
    je hebt mensen die prive net zoveel rijden als een leaserijder waar halen die al dat geld vandaan?
    als ik zo lees dat het per kilometer zomaar tussen de 10 20 cent gat liggen voor een vervuilende auto dan gaat 95% van de mensen meer betalen dan ze nu aan wegenbelasting doen en dan wil de gemente ook nog eens belasting gaan vragen omdat ze inkomen missen, met andere woorden iedereen gaat flink meer betalen zodat de regering en/of gemeente weer meer geld over de balk kan gooien.
    we leven in een democraties land maar ik gelof dat de meerderheid blij was met de gulden en die hele euro niet hoefde en wat is het resultaat, je salaris door midden en onder tussen zijn de prijzen binnen een paar jaar verdubbeld, euro inplaats van gulden.

    nee als je geld zat heb is de vrijheid niet duur:frusty:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  4. #14
    Ingeschreven
    01/05/2008
    Berichten
    14

    Re: Goed nieuws!!!!

    Via een ander auto forum hebben we een site opgericht tegen de km heffing.
    Site is nu net online maar we proberen er overal zoveel mogelijk publiciteit aan te geven zodat we snel een hele grote groep mensen bereiken daarom hier ook maar even een linkje...

    http://www.redonzeprivacy.nl/


  5. #15
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Goed nieuws!!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk Berichten
    Via een ander auto forum hebben we een site opgericht tegen de km heffing.
    Site is nu net online maar we proberen er overal zoveel mogelijk publiciteit aan te geven zodat we snel een hele grote groep mensen bereiken daarom hier ook maar even een linkje...

    http://www.redonzeprivacy.nl/
    Ik ben niet voor de km-heffing, maar nog niet eens in de eerste plaats vanweg mijn privacy. Ik hoorde laatst in 'n interview Roel Pieper (hij zat in de onderzoeks-/adviescommissie die destijds de overheid heeft geadviseerd over hoe de km-heffing haalbaar zou zijn en hoe ie het best ingevoerd kon worden) zeggen dat zijn commissie destijd geadviseerd heeft om de privacy te waarborgen het 'kastje' alleen te laten registreren dat iemand op een 'rode' (dure) of 'groene' (goedkope) weg rijdt, maar niet waar of wanneer. Dit is namelijk helemaal niet nodig voor de overheid om ons geld te kunnen incasseren. En als dit advies wordt overgenomen, ben ik dus niet zo bang voor m'n privacy. Ik heb er vooral een probleem mee als het duurder wordt om auto te rijden. En daar lijkt 't nu wel op. Vooral omdat ik niet bepaald dat ik om 8.00u 's morgens en 17.00u 's middags in de spits op een duur traject rijdt. Dat wil ik niet, dat wil mijn werkgever! Dus laat ze die lekker meer laten betalen en niet mij!


  6. #16
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Goed nieuws!!!!

    maar wat te denken dan van een bouwbedrijf(Friso heerenveen) dat ongeveer 40 vw transporters/caddy,s heeft en per stuk zo ongeveer 40.000 km per jaar rijden ,dat wordt onherroepelijk bij hun prijzen
    opgeleld en worden wij als opdrachtgever dus dubbel gepakt!
    think PORSCHitive


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •