Pagina 21 van de 37 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 368
  1. #201
    Ingeschreven
    19/01/2008
    Berichten
    326

    Re: dude lange zijn 1979 924 2.0i

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin- Martini
    Als je toch een nieuwe wilt (wel aan te raden, gebruikte zijn vaak net zo slecht/ rot) zou je misschien Timmerman in Alteveer eens moeten proberen, ik heb vorig jaar bij hem een nieuwe keienvanger (org. Porsche) kunnen kopen.

    weet je nog wat je ervoor betaald hebt?
    Mijn 5 grote liefdes : mijn vrouw, onze 2 dochters en zoon en de 924


  2. #202
    Ingeschreven
    18/01/2008
    Berichten
    270

    Re: dude lange zijn 1979 924 2.0i

    Franse import is in ere hersteld:
    gele lampen zijn weer teruggemonteerd. 8)
    Die gozer die in dezelfde schuur deed sleutelen als 'Dude-lange'


  3. #203
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: dude lange zijn 1979 924 2.0i

    Dat staat vast mooi bij rode lak, maakt 'm ook uniek. Fotootje?


  4. #204

    Re: dude lange zijn 1979 924 2.0i

    Uit mijn hoofd €125 excl. verzendkosten. Vond ik een zeer schappelijke prijs.

    Keienvanger was wel NOS, je zal hem dus moeten bellen of hij er toevallig nog eentje heeft liggen.


  5. #205
    Ingeschreven
    19/01/2008
    Berichten
    326

    Re: dude lange zijn 1979 924 2.0i

    Foto komt eraan, wilde deze maken met licht aan, maar de telefoon camera heeft er wat moeite mee, dus nog even wachten helaas..
    Mijn 5 grote liefdes : mijn vrouw, onze 2 dochters en zoon en de 924


  6. #206
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: dude lange zijn 1979 924 2.0i

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin- Martini
    Uit mijn hoofd €125 excl. verzendkosten. Vond ik een zeer schappelijke prijs.

    Keienvanger was wel NOS, je zal hem dus moeten bellen of hij er toevallig nog eentje heeft liggen.
    Vind dat een stevige prijs voor 'n keienvanger! Is gewoon een stukje plastic (een soort afdruiprek voor de vaat).
    Volgens mij, als je even de tijd neemt en rustig zoekt, ga je een nette gebruikte vinden voor hoogstens een paar tientjes...


  7. #207
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: dude lange zijn 1979 924 2.0i

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin- Martini
    Uit mijn hoofd €125 excl. verzendkosten. Vond ik een zeer schappelijke prijs.

    Keienvanger was wel NOS, je zal hem dus moeten bellen of hij er toevallig nog eentje heeft liggen.
    Vind dat een stevige prijs voor 'n keienvanger! Is gewoon een stukje plastic (een soort afdruiprek voor de vaat).
    Volgens mij, als je even de tijd neemt en rustig zoekt, ga je een nette gebruikte vinden voor hoogstens een paar tientjes...
    Tja dan hoef je niet ver te Zoeken :wink: M.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  8. #208
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: dude lange zijn 1979 924 2.0i

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman
    ik heb een rubbere lip voor uitsteken, ziet er goed uit, ongevoeling voor stenen :lol:
    ik kan ook zien dat de vorige eigena(a)r(en) er ook mee tegen een stoeprand heeft gezeten, eenekant is me scherm krom ops:
    Is echt kut om recht te krijgen! Ik heb er inmiddels 3 sessies op gewaagd met een gepatenteerde meneer aard uitdeuk systeem maar er moet inmiddels weer een sessie komen..Vandaag een vogel tegen dat ding gehad zal me niks verbazen als er weer een deuk in zit haha :twisted:


  9. #209
    Ingeschreven
    19/01/2008
    Berichten
    326

    Re: dude lange zijn 1979 924 2.0i

    Ik weet al waar ik moet zoeken :wink:

    Maar het heeft op dit moment nog geen prio, Maar houdt mijn ogen en oren geopend/gespitst.
    Gaat helemaal goed komen denk ik zo
    Mijn 5 grote liefdes : mijn vrouw, onze 2 dochters en zoon en de 924


  10. #210
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: dude lange zijn 1979 924 2.0i

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman
    ik heb een rubbere lip voor uitsteken, ziet er goed uit, ongevoeling voor stenen :lol:
    ik kan ook zien dat de vorige eigena(a)r(en) er ook mee tegen een stoeprand heeft gezeten, eenekant is me scherm krom ops:
    Is echt k*t om recht te krijgen! Ik heb er inmiddels 3 sessies op gewaagd met een gepatenteerde meneer aard uitdeuk systeem maar er moet inmiddels weer een sessie komen..Vandaag een vogel tegen dat ding gehad zal me niks verbazen als er weer een deuk in zit haha :twisted:

    Zal die het wel verdiend hebben :wink: ( de vogel dan he ops: )

    en wat bedoel je met een gepatenteerde meneer aard uitdeuk systeem? :grin:
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •