Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Rubber steunen

  1. #1
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Question Rubber steunen

    Ik zit al een tijdje te denken aan het vernieuwen van de ophangblokken van de wisselbak.
    Prijzen liegen er niet om!

    De ijzer constructie is nog goed, alleen het rubber blok is slecht. bestaat er geen mogelijkheid om de bestaande constructie opnieuw in te laten gieten met vloeibaar rubber, zodat hij weer strak zit in het metalen huis zit? en is dit mogelijk. Ik weet niet of je oud en nieuw rubber aan elkaar kunt toevoegen (smelten)
    Wie heeft verstand van Rubber?

    Ik zag op een ander forum een lapmiddeltje hier had iemand het rubber opgevuld met rubberen deurstoppers, er moet toch op een prof... manier deze blokken toch weer strak in de behuizing met rubber kunnen krijgen?

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  2. #2
    Ingeschreven
    27/02/2009
    Berichten
    380

    Re: Rubber steunen

    zoek best niet te veel aan oplapmiddeltjes dit zal toch niet lang houden
    ik heb nog niet nageleken wat deze zouden kosten maar kan wel aannemen dat dit niet goedkoop is

    ik zou zeggen 2 oplossingen
    1 simpelweg even doorbijten en nieuw kopen zo ben je zowiso voor een hele tijd weer zeker
    2 zoek ze 2dehands bij bv in nederland. van kessel , vzweeden , mhautomobielen, -in belgie , porsche-recup, fg porsche zij gaan dit hebben of gewoon marktplaats stuur wat rond naar adverteerders die dit mss hebben


  3. #3
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Rubber steunen

    ik persoonlijk zou nieuwe kopen als ze aan vervanging toe waren....


  4. #4
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Rubber steunen

    nieuw kopen, andere oplossingen zijn lapmiddelen en waarschijnlijk ook nog eens gevaarlijk....
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  5. #5
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Re: Rubber steunen

    Ja klopt, had reeds al nieuwe besteld, maar toch ben ik benieuwd hoe het procede in elkaar zit van dat rubber gieten, en/of dat zich met elkaar laat vermengen. Ben gewoon geintreseerd in die rubber techniek.

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  6. #6
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Re: Rubber steunen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jessy1984 Bekijk Berichten
    zoek best niet te veel aan oplapmiddeltjes dit zal toch niet lang houden
    ik heb nog niet nageleken wat deze zouden kosten maar kan wel aannemen dat dit niet goedkoop is

    ik zou zeggen 2 oplossingen
    1 simpelweg even doorbijten en nieuw kopen zo ben je zowiso voor een hele tijd weer zeker
    2 zoek ze 2dehands bij bv in nederland. van kessel , vzweeden , mhautomobielen, -in belgie , porsche-recup, fg porsche zij gaan dit hebben of gewoon marktplaats stuur wat rond naar adverteerders die dit mss hebben
    Krijg je weer die uitgelubberde steunen 2e hands. Het moet wel strak zijn.

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  7. #7

    Re: Rubber steunen

    rubber is wel op te lappen en te lijmen ... met de juiste middelen best goed zelfs... MAAR.. rubber vergaat ook , de structuur verouderd en word bros breekbaar, daar doe je niks aan , aan uitlubberen ook niet dus beter ga je voor nieuw of goeie gebruikte blokken
    think less do more


  8. #8
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Rubber steunen

    de getoonde onderdelen zijn niet gelijmd maar gevulkaniseerd. Dit proces kun je als leek niet uitvoeren zonder de juiste uitrusting.
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  9. #9
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Re: Rubber steunen

    Nog even de reactie op het prutswerk van beun de haas.

    De uitgelubberde ophangwisselbak steunen zijn (tijdelijke) verholpen door
    deur stoppers.
    Zo zie je het slechte werk ook eens van een ander.

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  10. #10

    Re: Rubber steunen

    tja.... dat zou je als een mogelijkheid kunnen zien.... ik vraag me dan af... is de kwaliteit van het rubber van een deurstopper van de zelfde kwaliteit is als van een origineel draag rubber
    think less do more


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •