Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: Cpt. Vandalism

  1. #11
    Ingeschreven
    23/02/2010
    Locatie
    Ouderkerk a/d Amstel
    Berichten
    910

    Re: Cpt. Vandalism

    Ik ben het eens met Jim, hier is alles informeel en neemt men niet zomaar een blad voor de mond. Je naam is wellicht wat ongelukkig gekozen op een forum waar men toch vooral bezig is met het mooi maken en liefhebbend onderhouden van hun auto. Maar zoals je al zelf zegt: je zal een reden hebben voor je naam en ik ga er maar van uit dat dat niet is omdat je auto's (of andere waardevolle spullen) sloopt voor de lol.

    In ieder geval, welkom!


  2. #12
    Ingeschreven
    27/07/2010
    Berichten
    60

    Re: Cpt. Vandalism

    Mmm Harry had wellicht ook wel iets meer tact mogen gebruiken m.i.

    Als koerier mag ik dagelijks zo'n 50 namen intypen en op andere fora en bij games kom ik ook wel s wat aparts tegen aan nicknames die je aan het denken zetten. Poepjes blijft de leukste, een gebruikelijke voornaam als achternaam is vervelend want ik moet altijd twee keer vragen ;-)
    Ik trek mijn grens bij discriminatie op ras en geloof qua nicknames; anders dan dat en ik denk: 'Whats in a name?".
    Mijn gedachte is dat Captain Vandalism een crimefighter is en juist geen vandaal is (Batman is ook geen vleermuis en Superman is een alien).

    Nuff' said: Steven, hopelijk zien we je nog terug in een nieuw voorsteltopic en sluiten we deze; de 924 is een prachtige wagen en duizendmaal beter dan mijn Pug 205 CTi (maar daarvan kan t dak weer helemaal eraf :-) ) (die hebben btw ook een heel leuk clubje en zullen ook zeker benieuwd zijn naar de uitleg van je nickname).

    Hartelijke groet, Roemer


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •