Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Ti-Tourist (Erik)

  1. #11
    Ingeschreven
    02/12/2012
    Berichten
    19

    Re: Ti-Tourist (Erik)



  2. #12
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Ti-Tourist (Erik)

    Leuk die oude foto's! En op bezoek geweest in Apeldoorn? Ik kom regelmatig in Apeldoorn en ben wel benieuwd waar deze collector zit. Misschien leuk om s langs te gaan! Gefeliciteerd met je aankoop in elk geval.


  3. #13
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Ti-Tourist (Erik)

    Die blauwe in Elst heb ik ook nog naar gevraagd. Is van Rick Burgers, een handelaar en verzamelaar. De auto moet ineens meer op gaan leveren en ze gaan hem in de originele kleur terugzetten en zelf in de verzameling zetten. Staat ook nog op Belgisch kenteken. Vind het een beetje vreemde vogels altijd, gaat alleen over geld altijd bij hun.


  4. #14
    Ingeschreven
    09/05/2009
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    88

    Re: Ti-Tourist (Erik)

    Geweldig die oude foto's, doet herinneringen herleven van hoe het vroeger op de racebaan was...

    Ben zelf bij Interclassics in Maastricht geweest en twijfelde of ik naar Amsterdam zou gaan, uiteindelijk niet geweest, wellicht volgende editie.

    Is het contact van Marco Hof waar je mee gesproken hebt toevallig Rutger-Jan?

    autowereld lijkt soms groot maar mijn ervaring leert dat kring soms kleiner is dan je denkt

    In elk geval fijn dat je geslaagd bent in je zoektocht naar een 924, wens je er veel plezier mee!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •