Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 33

Onderwerp: Voorstellen

  1. #11
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    204

    Re: Voorstellen

    <offtopic>

    record hoogte 2000mtr "start op 1100"

    Nooit geweten dat jullie zo hoog konden komen neem aan dat dat in luchtruimklasse E t/m G is of heb je dan een handheld radio bij je? Kielhalen las toch echt in de Telegraaf dat er andere soorten van "kielhalen/feestjes" normaal zijn... :mrgreen:

    </offtopic>


  2. #12
    Ingeschreven
    23/01/2008
    Berichten
    96

    Re: Voorstellen

    Yep en yep. Auto is idd die roje uit emmen. Kwilde graag LPG voor de goedkoop en ervan uitgaande dat oude of zelfs nieuwe auto's een gok zijn, maakte mij de risicofactor weinig uit. De andere Yep E en G idd de luchtruimen. Hoe weet jij wat van die indeling? Hoe komt dat zo? Maarre 2000 is mijn record tot nu en kvlieg pas 3jaar. Record ww is nu 478 km ver. zie links. Hoogte recoord is 7800 mtr of zo, meer in jou contreien.

    http://www.e-lijn.nl/cgi-bin/ultimatebb ... ;p=&r=nfxd
    http://www.e-lijn.nl/cgi-bin/ultimatebb ... 1;p=&r=nfx

    Verder nog wat dingen, ik ben docent "techniek" en 38 jaar. Groot koffieliefhebber en heb nu in de afrondfase van revisie espresso app.
    Verder heeft iemand een dash met scheuren dat ik eventueel kan overnemen, kan ik die repareren en erin zetten... Owja zijn jullie allemaal al aan het kielhalen. Dit forum is volgens mij vergeven met brabo's of hek da mis :mrgreen:
    greetz erik


  3. #13

    Re: Voorstellen

    ik ben een rasechte zeeuw! met een verdwaald jaartje in Eindhovuh..
    we hebben wel alelmaal last vd brabantse gezelligheid en ongein

    revisie van een expressoapparaat? cool! (of eignelijk heet..) beetje een groot ding?
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  4. #14
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Voorstellen

    Lekker, espresso! Da's de enige koffie waarvoor ik mijn bed uitkom.


  5. #15
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    204

    Re: Voorstellen

    Ik ben werkzaam in Hong Kong op een 737 die ik binnenkort ga omruilen voor een A330, ooit ergens eens in een donkergrijs verleden moeten leren. Je hebt hier inderdaad een paar mooie bergen om vanaf te parapenten enkel jammer van de vervuiling hier en de (militaire) restricties in het luchtruim


  6. #16
    Ingeschreven
    28/10/2007
    Locatie
    Schoonebeek
    Berichten
    124

    Re: Voorstellen

    Schoonebeek, 20 km onder Emmen.
    Arjan

    1987 - Porsche 924S


  7. #17
    Ingeschreven
    23/01/2008
    Berichten
    96

    Re: Voorstellen

    Hoi, waar in de Meern is die bijeenkomst? Ik heb gisteren mijn 924 opgehaald en wil heel misschien langs komen. Foto's volgen. Ga vandaag op strooptocht naar rubbers en andere onderdelen.
    Verder da Espresso app is groot. Hij heeft twee koppen en het is een la Cimbali. Alle kalkaanslag is eruit en heb eeuwen op dat RVS staan poetsen, verder heb ik em laten mofelen, wit met een kleine hamerslag en glimmertje. Ga dat ding binnenkort in elkaar zetten zodat ik hem in de lente en zomer op feestjes enzo kan gebruiken. Dus ask er niet ben ben ik daarmee bezig.
    Groeten erik van oort


  8. #18
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Voorstellen

    Leuk, weer een 924 erbij! Je moet zijn bij het AC-restaurant vlakbij de afslag De Meern van de A12. Kijk anders even in het meeting-topic.

    Tot morgen!


  9. #19
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Voorstellen

    Voor rubbers kun je ook hier heens informeren;

    http://www.partijhandelolthuis.nl/nieuwe_pagina_1.htm

    Ben van plan om te zien of zij een achterraam rubber kunnen leveren.


  10. #20
    Ingeschreven
    23/01/2008
    Berichten
    96

    Re: Voorstellen

    As je ff wacht kunnen we samen bestellen... Achterraam heb ik ook nodig... Misschien zijn er meer?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •