Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1

    Citroen Xsara Coupe VTS167pk '99

    (ik weet het, geen 924.. als het niet ok is dat ik m hier ook aanbied, ff pb'tje en verwijderen aub!)
    --

    Omdat het toch stiekem de bedoeling is dat de 924 en de AX blijven.. is de Xsara niet meer nodig! Ik had m voornamelijk gekocht om op/neer naar Almere te rijden, maar aangezien ik daar gelukkig niet meer hoef te zijn (ops is hij een beetje overbodig geworden

    vd Xsara's is dit de snelste en meest luxe uitvoering, deze VTS167 uitvoering, beschikt over 2liter met 167pk en alle denkbare opties voor een auto uit die tijd.

    De Xsara beschikt bijvoorbeeld over; Airco, ABS, cruisecontrol, electrisch bedienbare ramen en (verwarmde) buitenspiegels, 2 Airbags, radiobediening op het stuurwiel, mistlichten voor, fabrieksaf verlaagd sportonderstel en een passief meesturende achteras!

    Zowel optisch als technisch is de auto in goede staat, met een APK tot 06-04-2010.

    De auto kan geleverd worden zowel met als zonder set winterbanden/velgen

    voor foto's verwijs ik wel even door naar de MP advertentie..
    http://link.marktplaats.nl/302632551

    vraagprijs 2500,- of vast 2000,- exclusief wintervelgen!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  2. #2
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Citroen Xsara Coupe VTS167pk '99

    je hart zit op de juiste plek!! je xsara moet het veld ruimen voor de 924. Er mag gerust jubelstemming heersen op dit forum!! Weer een 924 gered van onlifhebbende handen :thumb:

    maarruh, ik wil de citroen niet :whistle:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #3
    Ingeschreven
    29/02/2008
    Berichten
    202

    Re: Citroen Xsara Coupe VTS167pk '99

    Ik begrijp dat je niet naar Almere wilt... maar dan rijd je toch gewoon een stukje door naar Lelystad?

    (of je houd idd gewoon de 924)


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •