Pagina 2 van de 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 55

Onderwerp: mijn eerste porsche

  1. #11
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: mijn eerste porsche

    'fraid so..


  2. #12
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: mijn eerste porsche

    Praatgroep! Belangenvereniging! :lol:


  3. #13

    Re: mijn eerste porsche

    nee, eerst terug ontopic naar Stefans voorstellen!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  4. #14
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: mijn eerste porsche

    hallo stefan

    welkom hier altijd goed om mensen met kennis van zaken op het forum te hebben
    veel rij plezier


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  5. #15
    Ingeschreven
    24/01/2008
    Berichten
    35

    Re: mijn eerste porsche

    Oke ik ben een brabo, en hier vieren we nu eenmaal carnaval.

    Nu even een andere vraag.
    Kan iemand me helpen aan een instruktie boekje voor het type dat ik heb(1977)
    Een aantal functies kan ik niet helemaal thuisbrengen omdat ze het volgens mij niet doen.
    - Ruitensproeier??? doet het niet, maar ik weet ook niet precies hoe die bediend zou moeten worden en dit is wel handig bij het opsporen van de storing.
    - Welke standen heefd de ruitenwisserschakelaar, interval werkt namelijk ook niet.
    - Achteruit verwarming werkt niet.
    - Er zit bediening voor elektrische spiegels in ,maar ik krijg deze ook niet aan de gang, volgens mij zijn ze ook niet aangesloten mogelijk ooit eens vervangen.
    - Welke functies behoren de schakelaars op de tunnel (bij de versnellingspook precies te hebben. spiegel keuze , achterruitenwisser en ?????

    Het zou fijn zijn als iemand een instruktie boekje in zou kunnen scannen.
    Ik zeg maar zoo da's korter als dierentuin.


  6. #16

    Re: mijn eerste porsche

    ey Stefan.. ik heb ook een tijdje in Eindhovuh! gewoont hoor dus je bent in 'goed' gezelschap

    over je vragen;
    -sproeien: hendel naar je toe trekken, kan even duren voordat hij gaat sproeien, de wissers gaan automatisch mee
    -ruitenwisser: naar beneden is interval, 1 standje omhoog is normaal, 2 standjes omhoog is snel (nahja... snel... oll
    -achterruitverwarming: wen er maar aan maar je zou de contactjes kunnen controleren..
    -electrische spiegels: mijn spiegels deden het pas ook niet, ik bleek ene stekkertje in het deurpaneel vergeten te zijn! Waarschijnlijk heb je het balletje al gevonden voor de spiegelverstelling, dit mechanisme zit vast met 2 kruiskopschroefjes, als je deze los draait kan je daarna even kijken of het stekkertje in ieder geval goed zit!
    -knopjes: spiegels/ruitenwisser.. die daarnaast heb ik ook niet (ruitenwisser trwns ook niet)
    het 'scrollwiel' bij de radio is een fader! maar die zal vast niet aangesloten zijn..

    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  7. #17
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: mijn eerste porsche

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan
    Oke ik ben een brabo, en hier vieren we nu eenmaal carnaval.
    Sorry... welkom!

    Kan iemand me helpen aan een instruktie boekje voor het type dat ik heb(1977)
    Het blijkt dat je die bij de dealer kan kopen, zo merkte een forumlid laatst op. Voor een tientje of 3 als het me goed bijstaat.


  8. #18

    Re: mijn eerste porsche

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hammer_rites
    Kan iemand me helpen aan een instruktie boekje voor het type dat ik heb(1977)
    Het blijkt dat je die bij de dealer kan kopen, zo merkte een forumlid laatst op. Voor een tientje of 3 als het me goed bijstaat.
    of op een beurs, oud, voor het dubbele!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  9. #19

    Re: mijn eerste porsche

    Welkom Stefan
    Verhaal klinkt zeker niet verkeert.
    Grappig vindt ik het dat jullie van een 2CV zijn overgestapt op een ''iets'' snellere auto :mrgreen:
    Jammer dat je niet naar de meeting kunt komen, hier in Limburg zijn ze ook al ''een tijdje'' bezig met carnaval.
    Ik houdt er persoonlijk niet zo van, ik vindt het ophangen van carnavalsslingers in november een beetje TE worden.
    Dit is namelijk gebeurt bij ons in de straat oll:
    Maargoed, iedereen zijn hobby, als mensen het leuk vinden moeten ze daar zeker niks voor in de weg laten staan.
    Als je carnaval gaat vieren wens ik je in ieder geval heel veel plezier toe volgende week zondag :wink:
    Als je gegevens over je auto wil hebben kun je ook een haynes bestellen op bol.com.
    Gr Stephan (inderdaad hetzelfde maar dan met ph)
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  10. #20
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: mijn eerste porsche

    jezus... we kunnen volgende meeting een (ex) Brabo / ex Eindhoven meet doen... ik kom ook uit Eindhoven namelijk. En... de vorige eigenaar van mijn auto ook (ook ex-pat want die woonde er al lang niet meer toen ik de auto kocht).

    Verder... die boekjes zijn inderdaad wel te vinden op een beurs of op internet (e-bay?)... die van mij is im Deutsch


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •