Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 23456
Resultaten 51 tot 55 van de 55

Onderwerp: mijn eerste porsche

  1. #51
    Ingeschreven
    24/01/2008
    Berichten
    35

    Re: mijn eerste porsche

    Hoi Laurens,
    Wat zeg je???????
    Graag in leken taal, zodat ik het ook snap aub!! Anders moet ik straks aan stefan vragen of hij het vertaald!! ha ha :grin:
    Volgens mij had mijn 2cv een elektrische ontsteking of zo iets zodat hij het altijd zou doen.
    Moet ik van jouw verhaal( met al die technische dingen) opmaken dat een 924 altijd zal starten ook al vriest het met 15 graden en heeft hij 1 week stil gestaan???
    Gr July :-D
    Ik zeg maar zoo da's korter als dierentuin.


  2. #52

    Re: mijn eerste porsche

    Daar komt het ook op neer ja :wink:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  3. #53
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: mijn eerste porsche

    Mits in goede staat en voorzien van een goede accu... het is natuurlijk wel een auto van 30+ jaar oud.


  4. #54
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: mijn eerste porsche

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan
    Hoi Laurens,
    Wat zeg je???????
    Graag in leken taal, zodat ik het ook snap aub!! Anders moet ik straks aan stefan vragen of hij het vertaald!! ha ha :grin:
    Volgens mij had mijn 2cv een elektrische ontsteking of zo iets zodat hij het altijd zou doen.
    Moet ik van jouw verhaal( met al die technische dingen) opmaken dat een 924 altijd zal starten ook al vriest het met 15 graden en heeft hij 1 week stil gestaan???
    Gr July :-D
    July,

    in jip-en janneke taal vertaald :wink: zorgen beide technische onderdelen er voor dat jouw auto iets meer lucht krijgt zodat het mengsel benzine/lucht 'optimaal' is om de motor als die koud is te laten lopen.
    Ook dus al't 15 graden vriest en of ie een week of wat heeft gestaan. Het kan wel zijn dat omdat het koud is wat ietsie langer moet starten maar ook dit mag niet te lang duren.

    Ik was trouwens het koudestartventiel vergeten,zit er ook nog op!


  5. #55
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: mijn eerste porsche

    924's hebben meer warme start problemen


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •