Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: Relatie Onderhoud

  1. #21
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Relatie Onderhoud

    Tja, mijn naam is niet genoemd. Kijk iedere dag nog wel even op het forum maar post eigenlijk niets meer. De reden? Heb mijn 924 verkocht en zit nu op het Volvo forum. Merk dat ik het leuk vind regelmatig toch nog even te kijken, maar zonder 924 in mijn bezit, is het bijna zinloos te reageren.

    Om mijn account op te heffen is een overweging die ik best lastig vind. Temeer omdat ik hier toch een aantal leuke posts heb staan waar in mijn ogen een ieder iets aan kan hebben. Het heeft toch een bepaalde archief waarde in mijn ogen.

    Tja het is soms lastig, keuzes te maken. En missen doe ik mijn 924 nog steeds. Dus misschien in de toekomst?:thumb:


  2. #22
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822

    Re: Relatie Onderhoud

    Het is nooit zomaar even te regelen dat als iemand weg wilt accounts verwijderd worden incl. posts. En dat geld dan voor iemand die toch redelijk actief is geweest.
    Topics waar in gereageerd is worden dan nutteloos omdat ze niet meer te snappen zijn.

    Vandaar dat de meesten de regel hebben dat alles wat word gepost eigendom word van het forum.


  3. #23
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Relatie Onderhoud

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ReMo Bekijk Berichten
    Tja, mijn naam is niet genoemd. Kijk iedere dag nog wel even op het forum maar post eigenlijk niets meer. De reden? Heb mijn 924 verkocht en zit nu op het Volvo forum. Merk dat ik het leuk vind regelmatig toch nog even te kijken, maar zonder 924 in mijn bezit, is het bijna zinloos te reageren.

    Om mijn account op te heffen is een overweging die ik best lastig vind. Temeer omdat ik hier toch een aantal leuke posts heb staan waar in mijn ogen een ieder iets aan kan hebben. Het heeft toch een bepaalde archief waarde in mijn ogen.

    Tja het is soms lastig, keuzes te maken. En missen doe ik mijn 924 nog steeds. Dus misschien in de toekomst?:thumb:
    Ja, jammer idd dat je 'm verkocht hebt. Wat rijd je nu eigenlijk (een Volvo)? Ik heb de mijne (m'n eerste, witte) ook jarenlang gemist en heb er uiteindelijk toch maar weer een gekocht. Dus, wie weet!


  4. #24
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Relatie Onderhoud

    Mijn 924 was op een bepaald moment zo netjes dat ik het zonde vond dat hij altijd buiten moest staan. Dat is voor mij eigenlijk de belangrijkste reden van verkoop.

    Overigens heb ik een V70 gekocht van 2000, net het laatste model van de hoekige Volvo. En ik moet zeggen het motor geluid van deze auto is geweldig. (Geeft eigenlijk meer een kik dan de 924).

    Oeps, even weer ontopic, ben ik toch weer bezig met posten edface:


  5. #25
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Relatie Onderhoud

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ReMo Bekijk Berichten
    Overigens heb ik een V70 gekocht van 2000, net het laatste model van de hoekige Volvo. En ik moet zeggen het motor geluid van deze auto is geweldig. (Geeft eigenlijk meer een kik dan de 924).

    Oeps, even weer ontopic, ben ik toch weer bezig met posten edface:
    5 cilinder:eyebrows: die klinken zo lekker, moet nog een keer in een 924 komen:loco:

    was me een beetje ontglipt dat je 924 weg was remoedface:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  6. #26
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Relatie Onderhoud

    maar toch leuk even wat te horen remo
    kijk mischien is het een idee om daar een topic voor te hebben ;-)
    in de geest van kun je toch iets posten :-)
    B.V. met mij gaat alles goed
    en hou jullie in het oog :eyebrows:
    en wij kunnen daar een postje weg zetten tot je weer eens langs komt :thumb:
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  7. #27
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Relatie Onderhoud

    dat vind ik een goed idee martin:thumb:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •