Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 36

Onderwerp: v snaar vervangen

  1. #21
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: v snaar vervangen

    gewoon met bandenlepel, ik ben maar in mn eentje, en met eenhand dynamo omhoog trekken, en met andere hand ding aandraaien is niks


  2. #22
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: v snaar vervangen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    spinazie gegeten of v-snaar gespannen......:whistle:
    Vsnaar gespannen.
    Je makkelijkste optie is om even een helpende hand erbij te vragen...


  3. #23
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: v snaar vervangen

    ik heb geen idee wat een bandenlepel is ,maar als dat voor jou werkt prima.


  4. #24
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: v snaar vervangen

    ik gebruik meestal een kleine koevoet of een bandenijzer (NL voor bandenlepel:heh
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  5. #25
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: v snaar vervangen

    Ik gebruik ook altijd een koevoet, werkt prima.. Nooit meer last van een slippende v-snaar gehad.


  6. #26
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: v snaar vervangen

    ik doe het altijd met de bandenlichter (ja zo noemen wij een bandenlepel of banden ijzer) en dan met de andere hand het onderste boutje aandraaien. werkt makkelijker als die automatische spanners van die moderne volvos zit je te kl*ten met torx:doh:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  7. #27
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: v snaar vervangen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman Bekijk Berichten
    ik doe het altijd met de bandenlichter (ja zo noemen wij een bandenlepel of banden ijzer) en dan met de andere hand het onderste boutje aandraaien. werkt makkelijker als die automatische spanners van die moderne volvos zit je te kl*ten met torx:doh:
    hmmm, toch nog een zwak puntje aan je volvo? :doh:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  8. #28
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: v snaar vervangen

    niet alles is perfect, maar ik ben nog geen ontwerper tegen gekomen die daad werkelijk rekening houd met hoe je er bij moet komen tijdens het standaard onderhoud:mmph:
    dingen zoals het weghalen van het brandstoffilter om bij het oliefilter te komen, dat je 10 op de dorpel van een auto moet liggen om een interieurfilter te vervangen.

    het probleem met die torx is dat je er niet goed bij kunt, als je nou de rimte heb om er fatsoenlijk gereedschap op te zetten is het heel makkelijk.
    dat kan echt veel beter, dingen die je elke beurt moet doen moet je gewoon makkelijk bij kunnen en niet eerst vanalles weg moeten halen:doh:

    ik moet zeggen volvo heeft wel een top systeem om dimlicht lampies te vervangen, 1 of 2 pennen eruit trekken en je hebt de koplamp eruit en alle ruimte om een lampje te verwisselen, alleen jammer van het type ervooor dan heb je nauwelijks ruimte achter de lamp en het lampje zit diep in de unit verstopt, elke keer een uitdaging :mrgreen:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  9. #29
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: v snaar vervangen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman Bekijk Berichten
    ik moet zeggen volvo heeft wel een top systeem om dimlicht lampies te vervangen, 1 of 2 pennen eruit trekken en je hebt de koplamp eruit en alle ruimte om een lampje te verwisselen, alleen jammer van het type ervooor dan heb je nauwelijks ruimte achter de lamp en het lampje zit diep in de unit verstopt, elke keer een uitdaging :mrgreen:
    een tijdje terug was ik bij onze citroen dealer
    en tijdens het wachten sprak ik een monteur die de bumper van een bijna nieuwe C5 terug monteerde omdat de lampen moesten worden vervangen
    nou ja ,dat is toch niet normaal als je een bumper moet verwijderen om een lampje te vervangen!
    think PORSCHitive


  10. #30
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: v snaar vervangen

    en dan vindt men het gek dat er meer dan 100 pleuri betaald moet worden om twee lampkes te vervangen....:Cry::Cry::Cry::Cry:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •