Pagina 2 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 49

Onderwerp: Even Voorstellen

  1. #11
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Even Voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 924porscheman Bekijk Berichten
    Achter mijn 924 zit een S, advies is alle keerringen en weet ik al wat niet meer te vervangen, een uurtje of 4 werk plus de nodige kosten.
    bij een S een uurtje, dat advies van alle keerringen vervangen, tja hoe zaql ik het zeggen?, zou ik bij een auto die niet lang heeft stilgestaan, in de wind slaan. Veelal wordt dit gedaan ter voorkoming van extra werk. Wie zegt dat het nodig is? De garage vaart er wel bij.
    Bij Opel wordt ook altijd de waterpomp vervangen, is dit nodig? ik geloof daar niet in. Probeer eens remcuppies te kopen. Wordt met de dag moeilijker omdat men gewoon de hele cilinder vervangt.

    Een gevolg van onze wegwerpmaatschappij :Cry: ?
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  2. #12
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Even Voorstellen

    Een uurtje ?!

    Heb je het wel eens gedaan?!

    Ik zou je distributie en je rollen zoiezo doen

    De rest moet je zelf weten , waterpomp kan ook maar ben je wel 250 verder... (of meer, ligt eraan waar je deze koopt)
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  3. #13
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Even Voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShroudedVeil Bekijk Berichten
    Een uurtje ?!

    Heb je het wel eens gedaan?!

    Ik zou je distributie en je rollen zoiezo doen

    De rest moet je zelf weten , waterpomp kan ook maar ben je wel 250 verder... (of meer, ligt eraan waar je deze koopt)
    ja, meerdere keren, zowel bij 924S als 944. Dus riem en rollen vernieuwen, rest wordt enkel een dure grap. Bij de weg 924porscheman, waar heb je prijs nagevraagd?
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  4. #14
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Even Voorstellen

    Dan mag je de mijne ook wel doen als je t zo snel kunt
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  5. #15
    Ingeschreven
    16/12/2009
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    111

    Re: Even Voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    ja, meerdere keren, zowel bij 924S als 944. Dus riem en rollen vernieuwen, rest wordt enkel een dure grap. Bij de weg 924porscheman, waar heb je prijs nagevraagd?
    Gevraagd bij van Gugten, hij had het over een honderdje of drie voor de riem en met keerringen enzo op +/- 600 euries maar dat zou dan wel zonder waterpomp zijn


  6. #16
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Even Voorstellen

    http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Po...rs-and-Dampers

    http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Po...s/Timing-Belts

    shoppen loont. Tellen 20 pleuri verzendkosten maar de prijzen zijn ook navenant!!
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  7. #17
    Ingeschreven
    16/12/2009
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    111

    Re: Even Voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Po...rs-and-Dampers

    http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Po...s/Timing-Belts

    shoppen loont. Tellen 20 pleuri verzendkosten maar de prijzen zijn ook navenant!!
    Ja maar hoe komt er er op? van dat soort zaken heb ik geen verstand. Als zou ik het wel willen leren, maar ook dat zal wel veel tijd kosten:eyebrows:


  8. #18
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Even Voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 924porscheman Bekijk Berichten
    Ja maar hoe komt er er op? van dat soort zaken heb ik geen verstand. Als zou ik het wel willen leren, maar ook dat zal wel veel tijd kosten:eyebrows:
    hmmm, je woont wat ver weg. Maar ongetwijfeld is er iemand bij jou in de regio die je wil helpen. Post eens een oproep!!
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  9. #19
    Ingeschreven
    16/12/2009
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    111

    Re: Even Voorstellen

    Wat is ver, ver is een relatief begrip !!!!


  10. #20
    Ingeschreven
    16/12/2009
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    111

    Re: Even Voorstellen

    Sorry Born, ben vandaag nog redelijk in de buurt geweest, zat in Krefeld (DUITSLAND)


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •