Pagina 1 van de 5 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 49

Onderwerp: Even Voorstellen

  1. #1
    Ingeschreven
    16/12/2009
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    111

    Even Voorstellen

    Beste Forummers,

    Mijn naam is Ronald en sinds 2001 heb ik mijn eigen bedrijf waarbij ik alles doet
    op het gebied van alternatief Autoschade herstel o.a Uitdeuken zonder spuiten, dashboardreparatie, Lakverzegeling enz.

    Sinds 2 weken het Porsche virus opgelopen ( daar bestaan geen inentingen voor ) Voor mijn werk heb ik altijd de meest uit een lopende automerken gerepareerd dus ook Porsche wat ik altijd ik kippenhok hebt genoemd omdat je er je kont niet in kon keren, wat nu blijkt onterecht.

    Omdat de belastingdienst heel streng gaat controleren op het privegebruik van een bedrijfsauto moest ik een alternatief gaan zoeken oftewel een auto erbij. We hebben al een priveauto maar daar rijdt de vrouw in.

    Dus dan maar op zoek naar een auto erbij naar veel speuren, wikken en wegen tot de conclusie gekomen om een auto te zoeken die voor 2012 belastingvrij wordt. Dan is er volgens mij maar weinig keus een Amerikaan of iets uit Duitsland. Mercedes, Bmw, Volkswagen??? Nee mijn keuze viel op een Porsche 924s rood uit 1986. Door de weers omstandigheden nog niet veel in gereden en steeds vergeten foto's te maken, maar die komen er deze week aan.

    Ik wil de distributie nog laten vervangen voordat ik er echt de weg mee opgaat ( veiligheid voor alles ) tot zover mijn inleiding.

    Groetjes Ronald


  2. #2
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822

    Re: Even Voorstellen

    Welkom op het forum.

    Mooie intro.


  3. #3
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Even Voorstellen

    Hoi Ronald,

    welkom hier en uiteraard veel rijplezier van de 924.

    Is de belastingdienst toch nog ergens goed voor;-)


  4. #4
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Even Voorstellen

    Ronald welkom hier en veel 924 plezier gewenst:-)
    en hier kleine deukjes genoeg:whistle:Hoor
    en 924 kennis uiteraard
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  5. #5
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    Re: Even Voorstellen

    Inderdaad als het Porsche-virus je eenmaal te pakken heeft laat het je niet snel meer los. ;-)

    Welkom hier en veel plezier met je 924 en op dit forum.
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


  6. #6
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Even Voorstellen

    Welkom bij de 924 neuroten :thumb:

    Gezien je achtergrond mogen we een nagenoeg perfecte 924-body verwachten?:whistle:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  7. #7
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Even Voorstellen

    welkom ronald

    ja het virus is ongevaarlijk voor de bezitter
    maar slecht voor de centjes
    maar laat je daar niet door tegenhouden
    want rijden in een 924 staat gelijk aan plezier!
    think PORSCHitive


  8. #8
    Ingeschreven
    16/12/2009
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    111

    Re: Even Voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    Welkom bij de 924 neuroten :thumb:

    Gezien je achtergrond mogen we een nagenoeg perfecte 924-body verwachten?:whistle:
    Ben al in onderhandeling om hem in z'n geheel te laten overspuiten, maar dat kost tijd, en ik vindt het motorische gedeelte belangrijker dus eerst maar een een nieuwe distributie.


  9. #9
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Even Voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 924porscheman Bekijk Berichten
    Ben al in onderhandeling om hem in z'n geheel te laten overspuiten, maar dat kost tijd, en ik vindt het motorische gedeelte belangrijker dus eerst maar een een nieuwe distributie.
    ach, distributieriem en rol vervangen is iets van een half uurtje, dus wie houdt je tegen?
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  10. #10
    Ingeschreven
    16/12/2009
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    111

    Re: Even Voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    ach, distributieriem en rol vervangen is iets van een half uurtje, dus wie houdt je tegen?
    Achter mijn 924 zit een S, advies is alle keerringen en weet ik al wat niet meer te vervangen, een uurtje of 4 werk plus de nodige kosten.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •