Pagina 2 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 47
  1. #11
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Benzine vraag (vragen)

    511 km is keurig, dat heb ik nog nooit gehaald (maar ik heb dan ook nog maar één lange rit met de auto gemaakt).

    V-Power is 97 octaan, dat scheelt niet zoveel met 98. Moet kunnen dus.


  2. #12

    Re: Benzine vraag (vragen)

    Danku voor het antwoordt!
    Dan ga ik V-Power tanken, mischien tikt hij dan ook wel minder als hij warm is.
    Dat doet hij namelijk bij mij, mischien is dat wel pingelen, ik hoop het eigenlijk niet maarja.
    Ik heb voor die 511 km wel een hele dag in de auto gezeten zowat.
    Ik heb rustig aan 90 gereden, dat scheelt brandstof en rijdt veel fijner vindt ik.
    Als ik 120 ga rijden gaat m'n stuur ook trillen, m'n wielen moeten nog eens gebalanceerd worden ops:
    Oja, 511 km zal niet helemaal kloppen.
    M'n teller wijkt best wel heel erg veel af, dat komt omdat er te kleine banden op liggen.
    Als ik 105 km/u op de teller rijdt, dan rijdt ik pas 90 km/u op de TOMTOM oll:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  3. #13
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Benzine vraag (vragen)

    Mijn banden hebben wel de correcte maat en toch wijkt mijn teller af... ik reed laatst naast een Citroën met digitaal dashboard, bij ruim 110 op mijn teller gaf de Citroën 102 aan.


  4. #14

    Re: Benzine vraag (vragen)

    Afwijken doen ze allemaal wel volgensmij, alleen scheelt het bij mij 15 km/h, in vergelijking met 8 km/h bij jou.
    Is wel bijna het dubbele oll:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  5. #15

    Re: Benzine vraag (vragen)

    afwijking is logisch.. hebben moderne auto's ook, alleen dan minder.. wees blij dattie teveel aangeeft ipv te weinig! toen ik mn 924 ging halen reed mn vriendin in me andere auto erachter, zij reed 100 op de teller, ik 120.. we reden allebij 110 op GPS oll:

    overigens, bij mn 924 helpt het heel erg om BPultimate of Texaco98 te rijden ipv 95.. 1 tank 95 gereden, had geen keus.. ze hadden niets anders.. maar die tank was echt zo leeg! (1) en hij liep ook echt niet best.. nu op 98 een steady verbruik van +- 1:11 en de motor loopt ook veel beter
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  6. #16
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Benzine vraag (vragen)

    Om dat soort verbruik te halen moet het voor mij zomer zijn... iedereen op vakantie dus geen files en licht, dus geen verlichting aan.


  7. #17

    Re: Benzine vraag (vragen)

    Ik heb alleen nog maar op 98 gereden.
    Ik denk dat dat 1 op 7 verhaal bij mij er ook mee te maken heeft dat ik eigenlijk met een TE koude motor rijdt oll:
    M'n thermostaat gaat veel te vroeg open dus de themperatuurmeter geeft nooit meer aan dan 1 kwart.
    Omdat de motor dan kouder blijft verbruikt hij ook meer denk ik ops:
    Morgen ga ik een nieuwe thermostaat halen, hopelijk komt hij dan wel goed op themperatuur :wink:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  8. #18
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Benzine vraag (vragen)

    Geen geklooi met v-power. Die dingen hebben gewoon 98 nodig. Heb ooit es 10 liter vpower uit pure noodzaak moeten tanken omdat ik te laat was met tanken maar dat vond ie niet ehct lekker. Ging wel maar toch..

    En de warm loop shit kan ook zijn dat je WUR verroest is van binnen door water, open halen of vervangen.


  9. #19
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: Benzine vraag (vragen)

    ik heb het idee dat mijn wijzertje voor de tankinhoud niet klopt... als ik tank dan stopt die op een gegeven moment en de tank is volgens het wijzertje niet vol (maximaal tot het een na laatste streepje is een keer gelukt)... als ik dan benzine erbij wil doen stroomt het over... kan het kloppen dat de meter niet okee is?


  10. #20

    Re: Benzine vraag (vragen)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard
    Geen geklooi met v-power. Die dingen hebben gewoon 98 nodig. Heb ooit es 10 liter vpower uit pure noodzaak moeten tanken omdat ik te laat was met tanken maar dat vond ie niet ehct lekker. Ging wel maar toch..

    En de warm loop shit kan ook zijn dat je WUR verroest is van binnen door water, open halen of vervangen.
    Dan blijf ik toch maar Avia slootwater tanken, ik heb altijd Shell getankt bij m'n brommers, dat is altijd heel goed bevallen, vandaar de vraag.

    Waar zit de WUR? oll:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •