Pagina 5 van de 5 EersteEerste 12345
Resultaten 41 tot 47 van de 47
  1. #41

    Re: Benzine vraag (vragen)

    Mijn tellers wijken het meeste af: :shock: als ik 120 op de teller heb staan rij ik in werkelijkheid tegen de 100 aan, misschien iets sneller, misschien iets langzamer :mrgreen: Met Boetes is dat knap lastig.. Altijd een paar kilometer te hard...

    Tja...ik heb wel gemerkt dat Vpower langer meegaat dan bijvoorbeeld 98 van de Total..maar tis wel weer dik 5 cent duurder hier per liter :cry:
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  2. #42

    Re: Benzine vraag (vragen)

    Ja, is V-Power zuiniger bij jou?
    Hier kost het evenveel of mischien nog wel minder
    Mischien dat ik dan maar overstap naar V-Power.
    Ik heb altijd shell getankt in de brommer, grasmaaier enz enz en beviel prima.
    Maarja, het is 97 octane ipv 98 heb ik hier ergens gelezen oll:

    Over dat afwijken, dat is wel erg veel inderdaad, ik vindt het bij mij al erg :shock:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  3. #43
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Benzine vraag (vragen)

    Die tellerkabels troep is niet zo nauwkeurig.

    Van mij bedraagt op hogere snelheden max 10% en bij de 120 wijkt ie 5 km af, vind het wel netjes en een teller mag 10% afwijken. Evt zou je nog de tellerkabel vaster kunnen draaien maar dat heeft niet altijd nut.


  4. #44
    Ingeschreven
    01/05/2008
    Berichten
    14

    Re: Benzine vraag (vragen)

    *blaast stof van een oud draadje af*

    Mag als het goed is van de week met de porsche gaan sturen, en helaas moet er dan ook getankt gaan worden oll:
    Heb ondertussen begrepen dat er toch echt 98 in moet, maar er hangt een briefje in m'n auto met daarop dat er bij elke tankbeurt loodvervanger moet worden toegevoegt. Ik vroeg me eigenlijk af of dit echt nodig is ??


  5. #45
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Benzine vraag (vragen)

    Niet voor een standaard 924 2.0. Ik weet niet wat er verder aan jouw auto is gedaan, maar alle VAG-motoren vanaf modeljaar 1975 hebben geharde klepzittingen en dus geen lood nodig.


  6. #46
    Ingeschreven
    01/05/2008
    Berichten
    14

    Re: Benzine vraag (vragen)

    Voor zover ik weet is er niets aan gedaan wat dat betreft. Ik neem ook niet aan dat ze er iets aan gaan veranderen waardoor er juist wel weer loodvervanger in moet. Denk dat ik het dan maar zonder loodvervanger ga proberen en hopen dat het echt niet nodig is :idea:


  7. #47
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Benzine vraag (vragen)

    Mocht-ie pingelen, dan hoor je dat snel genoeg...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •