Pagina 1 van de 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 40

Onderwerp: 924S gezocht

  1. #1
    Ingeschreven
    30/10/2009
    Berichten
    3

    924S gezocht

    Gezocht: Porsche 924S voor dagelijks gebruik

    Volg al een tijdje het forum, maar heb (tot nu toe) nog geen berichten geplaatst. Maar vind het ondertussen wel eens tijd geworden om een Porsche aan te schaffen. Eentje waar ik dagdagelijks mee kan rijden.

    Vind de 924S een ideale combinatie tussen stijl en vermogen (al is vermogen relatief uiteraard). Echter ik vind er nauwelijks te koop. Ik woon in Antwerpen, maar ben best bereid wat verder te gaan kijken.

    Weten jullie misschien op welke websites ik het best kan kijken? Of ben ik op zoek naar een speld in een hooiberg en kan ik dan beter ook een vroege 944 overwegen?

    Alvast bedankt voor de tips !


  2. #2
    Ingeschreven
    04/07/2011
    Locatie
    Geraardsbergen (belgie)
    Berichten
    879

    Re: 924S gezocht

    Ik rij met een gewone 924 en moest ik er nog 1 kopen zou het tog een 944 zijn...


  3. #3
    Ingeschreven
    21/06/2011
    Locatie
    Venray
    Berichten
    235

    Re: 924S gezocht

    Ze worden inderdaad niet vaak aangeboden. Ik heb het geluk gehad er eentje te kunnen aanschaffen en ben daarover zeer tevreden. Er staat op marktplaats .nl een witte in martini bestickering. Volgens de gegevens zou het een 2.0 zijn, maar volgens het bouwjaar zou het een echte 924S moeten zijn (heeft uiteraard dus ook de motor en onderstel van de 924S). Misschien is deze bij het invoeren door de RDW verkeerd op kenteken gezet.

    Zie Marktplaats.nl - Porsche 924 2.0 Coupé "martini racing" - Oldtimers
    Porsche 924S 1986


  4. #4
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: 924S gezocht

    Toevallig staat er nu net een 924S op Marktplaats, bij van Zweeden!


  5. #5
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: 924S gezocht

    Ik ben niet actief met het verkopen van mijn 924S, maar deze week komt er toevallig iemand langs die er in geinteresseerd is. Het is denk ik alleen een kwestie of we er met de prijs uit komen. Als je ook geinterresseerd bent laat maar weten. Ik heb hem ruim 3 jaar ook dagelijks gebruikt (35.000km per jaar). Nu 250k op de teller. Het is een Club Sport uitvoering (ook wel le mans genoemd) met o.a. M030 onderstel.
    S power!


  6. #6
    Ingeschreven
    30/10/2009
    Berichten
    3

    Re: 924S gezocht

    Hoi Space, ben zeker geinteresseerd !


  7. #7
    Ingeschreven
    14/01/2013
    Locatie
    Houthalen
    Berichten
    66

    Re: 924S gezocht

    ligt eraan wat je wil, wil je iets zeldzamers zou ik voorde 924S gaan, wil je iets alledaagser is de 944 een betere optie maar dan wel de type2!!

    - - - Updated - - -

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coppe218 Bekijk Berichten
    Ze worden inderdaad niet vaak aangeboden. Ik heb het geluk gehad er eentje te kunnen aanschaffen en ben daarover zeer tevreden. Er staat op marktplaats .nl een witte in martini bestickering. Volgens de gegevens zou het een 2.0 zijn, maar volgens het bouwjaar zou het een echte 924S moeten zijn (heeft uiteraard dus ook de motor en onderstel van de 924S). Misschien is deze bij het invoeren door de RDW verkeerd op kenteken gezet.

    Zie Marktplaats.nl - Porsche 924 2.0 Coupé "martini racing" - Oldtimers
    is in mijn ogen een 'S' velgen is 5-gaats en geen 4-gaats zoals de gewone 924?


  8. #8
    Ingeschreven
    23/02/2010
    Locatie
    Ouderkerk a/d Amstel
    Berichten
    910

    Re: 924S gezocht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brecht97 Bekijk Berichten
    is in mijn ogen een 'S' velgen is 5-gaats en geen 4-gaats zoals de gewone 924?
    In principe wel, maar er zijn meerdere gewone 924's met een turbo/924S/944 onderstel. Ik denk gezien het bouwjaar dat dit wel een S is, maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Ik denk dat jimfrey944 dit wel weet.


  9. #9
    Ingeschreven
    30/10/2009
    Berichten
    3

    Re: 924S gezocht

    Lijkt inderdaad een 924S te zijn. Op de website van de verkoper ( Welkom op de website van Jabe Dongen B.V. ) staan ook foto's van de motor. En voor zover ik kon vergelijken met de foto op de website van Van Zweeden, is het een 924 S motor.

    Het enige bizarre lijkt me de spiegel?


  10. #10
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: 924S gezocht

    Is inderdaad een S. Wat de spiegel betreft, het zou best wel eens origineel kunnen zijn hoor.... Of er zijn ooit eens andere deuren in gekomen....
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •