Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 25 van de 25
  1. #21
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: Versnellings problemen help!

    heej

    ik ben tijdje weggeweest hier ivm werk, school, stage en het rijbewijs natuurlijk..

    maargoed de bak is nu echt finaal op, de 1 is zowizo nerges meer te vinden, en soms zit hij gewoon vast in de vrij, maarja

    ik heb een gehele andere 924 erbij gekocht voor onderdelen, dus eigenlijk alleen de bak...

    ik heb nu een erge keel en oor onsteking, dus lig al3dagen plat...

    maar binnekort ga ik ermee beginnen..

    maar derest van de onderdelen verkoop ik, hij is helemaal compleet en al in onderdelen,

    heeft 4bouts teledials, gereviceerde motor, met bon? maar die is bijna niet leesbaar...

    verder jah, hij heeft aan de voorkant een 944 onderbumper en breede wielkasten erop gepolyestert zegmaar, hij is rood... enjah, voor meer info gewoon vragen! :p

    foto's kunnen op verzoek(als ik weer beter ben)

    gr joey


  2. #22
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: Versnellings problemen help!

    hee, vandaag de nieuwe bak van de sloper even ''opknappen'' zegmaar, dus even nieuwe olie erin, en even nakijken..

    maar er moest GL4 in? en wat is verschil tussen die andere..? nouja, ik ga iig zo maar even bij tankstation kijken..

    joey


  3. #23
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Versnellings problemen help!

    2,5L GL-4 SAE80w90 volgens haynes


    het verschil zit hem in de te smeren onderdelen en omstandigheden, dus je moet niet denken dat GL-5 beter is dan GL-4:thumb:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  4. #24
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: Versnellings problemen help!

    okok, bedankt! hier heb ik wat aan dankje

    joey


  5. #25
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: Versnellings problemen help!

    Heej,

    gisteraaf, de bak verwisseld... is maar een avondje werk(in je eentje:p) alleen een geklooi om hem er weer onder te krijge, maargoed, ik heb een brug enzo, dus dat scheelt al een hoop...

    alleen morgen nog nieuwe olie erin, en iets aan de schakelstang aanpassen, want dees is iets korter, waardoor ik nu alleen een 1 en een 3 heb :p

    maargoed, zover rijd de porsche weer, en toch blijft het een heerlijke auto(na 2maanden in een seat ibiza gereden te hebben al helemaal)

    grtzzz joey


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •