Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: rode 924S 1986

  1. #11
    Ingeschreven
    20/09/2009
    Berichten
    87

    Re: rode 924S 1986

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk Berichten
    Wow Mooi begin Ik blijf dit zeker wel even volgen


    Is het plan om er een echte racer van te maken of?
    ja en nee, wil hem als trackday auto gaan gebruiken. Er zit momenteel een schroefkooi in en dat zou voor race doeleinde een gelast exemplaar moeten zijn. Het wordt een 924GT replica wellicht inclusief fuchs velgen.
    Interieur wordt op dashboard en middenconsole volledig gestript.
    Deze week mijn 924GT kit ophalen!


  2. #12
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: rode 924S 1986

    Wel gaaf dat we straks twee GT replica racers hebben op het forum. We moeten dan zeker een keer samen opZandvoort rijden !

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=fWnRxQWzE2Y"]http://www.youtube.com/watch?v=fWnRxQWzE2Y[/video]


  3. #13
    Ingeschreven
    20/09/2009
    Berichten
    87

    Re: rode 924S 1986

    Voortgang 924 Gt replica

    Mijn project weer opgepakt ik heb nu de auto ruw gereed op dorpelopzetstukken na.
    924 Gt voorbumper geplaatst, momenteel 944 voorschermen staal maar heb ook polyester nieuw liggen en de achteropzetstukken gemonteerd.
    De achteropzetstukken zijn langsbinnen gemonteerd zoals orgineel en ik heb de orginele randjes nog bij porsche kunnen aankopen. De volgende stap is de dorpelopzetstukken op de kop zien te tikken WIE WEET ER NOG IETS? Orgineel nog wel in de prijslijst maar niet meer voorhanden.

    Bijlage 4128

    Volgende stap nieuwe deur monteren rechts, schermen achter aanpassen en spuitgereed maken.

    De auto komt trouwens op fuchsen te staan.

    Bijlage 4129

    Bijlage 4130


  4. #14
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: rode 924S 1986

    Gaaf hoor!!!

    Als je nog een deur zoekt
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •