Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 40
  1. #21
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Mijn grijze uit '77.

    Deze (van binnenuit verstelbare) spiegels vind je niet op een Golf.
    De spiegels zijn zeer zeldzaam en zaten op alleen een 76/77 924. Ik heb afgelopen weekend een setje verkocht aan jimfrey944. Misschien dat hij ze wel weer wil doorverkopen :grin:

    Houd er verder rekening mee dat je grote gaten in je deur overhoud van je huidige spiegels.
    937 racer


  2. #22
    Ingeschreven
    24/01/2008
    Berichten
    35

    Re: Mijn grijze uit '77.

    Shi.... Net te laat dus.
    Deze had ik graag overgenomen van je.
    De gaten in de deur is niet zo'n probleem, die las ik wel weer netjes dicht.
    Als er nog iemand een setje heefd of weet te liggen ik hou me aanbevolen.
    Groet Stefan.
    Ik zeg maar zoo da's korter als dierentuin.


  3. #23
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Mijn grijze uit '77.

    Kijk goed op marktplaats, daar worden regelmatig delen en complete auto's voor de sloop aangeboden.


  4. #24
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Mijn grijze uit '77.

    Volgens mij zijn de spiegels van een wat oudere 911 uitwisselbaar (electrisch verstelbare)..

    Wat ik zo op het gezicht kon zien iig.


  5. #25
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: Mijn grijze uit '77.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Klinkt goed, niet verzinkte 924s willen best roesten dus je hebt een goede gekocht...

    Lekker dat je binnen kunt werken, buiten sleutelen is geen lol met dit weer.
    alle 924 zijn van af het begin verzinkt
    altans de dragende delen en de onderkant (verbaast mij niets dat de onderkant nog perfect is)
    allen de deuren motorkap en wings niet vandaar dat je deuren wel aangetast zijn
    geef je als tip mee knap de deuren niet op maar vervang ze voor latere wel gegalvaniseerde deuren
    een betere behandeling is er niet en is volgens mij in total nog goedkoper ook
    wat spiegels betreft daar ben ik nog niet echt uit wat er op hoorde
    ik heb echt onwijs veel dokumentatie maar ik kom er niet echt achter wat er op hoorde
    de hele kleine spiegeltjes van vw die in de begin jaren werden gebruikt niet van binnen uit verstelbaar
    de spiegels van de vw van binnen uit verstelbaar (kunstof) 3 gaats
    de speigeld die ik net heb gekocht metaal van binnen uit verstelbaar (nooit eerder gezien maar ze schijne gemonteerd geweest te zijn)
    in die tijd waren de spiegels van de 911 er ook al kan me best voorstellen dat die ook gemonteerd werden en in sommige autos
    zijn daar ook gewoon bewijze van dat ze er op zaten van af de dealer (rekenigen)
    zelf weet ik nog niet wat ik ga monteren maar op het moment heb ik allen de eerste niet versie nog niet de andere wel
    ik zoek nog even door naar wat er op hoort
    groetjes jim


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  6. #26
    Ingeschreven
    03/12/2007
    Berichten
    29

    Re: Mijn grijze uit '77.

    Hallo Stefan,

    die Spiegel wie sie auf dem foto mit dem gelben wagen zusehen sind wurden auch beim Audi 50 gebraucht.Es gibt sie in 2 ausfuehrungen, einmal in schwarz (orginal 924) oder auch verchromt.Beide sind noch lieferbar.
    Orginal gab es anfangs nur den linken Spiegel.....
    Bei deinem Baujahr sind die verchromten Tuergriffe standard.Es gab allerdings auch Schwarze (matt).

    Groetjes,Nobbi
    Never touch a running system.....


  7. #27
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Mijn grijze uit '77.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jimfrey944
    alle 924 zijn van af het begin verzinkt
    altans de dragende delen en de onderkant (verbaast mij niets dat de onderkant nog perfect is)
    Ik heb inmiddels aardig wat vroege 924s met flinke roestgaten gezien.





  8. #28
    Ingeschreven
    03/12/2007
    Berichten
    29

    Re: Mijn grijze uit '77.

    Ja, rost ist ein Thema.Ich habe gerade in meine hinteren Radkaesten geschaut (Raeder ausgebaut) und sehr grosse Durchrostungen gefunden!
    Ich denke die Ursache dafuer ist die Mechanische Beschaedigung durch hochgeschleudertem Untergrund.(Steine ect.) Auch werden viele Wagen beim Anheben am Unterboden beschaedigt und wenn das nicht behoben wird rostet eben auch ein verzinkter 924........

    Nobbi oll:

    Ist es besser in Deutsch oder in Englisch zuschreiben?
    ok,nederlands is best.....maar niet te doen for mij....
    Never touch a running system.....


  9. #29
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: Mijn grijze uit '77.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jimfrey944
    alle 924 zijn van af het begin verzinkt
    altans de dragende delen en de onderkant (verbaast mij niets dat de onderkant nog perfect is)
    Ik heb inmiddels aardig wat vroege 924s met flinke roestgaten gezien.
    wiel bakken zijn ook onderhevig aan steenslag ook op de plaatsen waar een auto eerder schade heeft gehad zal hij natuurlijk gaan roesten
    ook bijvoorbeeld plaatsen waar vuil zich op hoopt
    bedenk wel dat zo'n auto 30 jaar oud is
    ik weet geen enkel merk waar je rustig nog een nederlandse auto van kan kopen (zonder roest)
    mijn martini is ook nog helemaal perfect allen de onderrandjes van de deuren!!!!
    moet wel toegeven dat de latere versies beter iets verzinkt waren (en voledig natuurlijk)
    die heb ik ook al vaak genoeg ernstig toegetakeld gezien
    daarbij moet ik ook zeggen de 944's rotten ook 1 op de 4 hebben deze vervelende roest beestjes
    moeder natuur is in ons klimaat echt niet 100 % tegen te houden


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  10. #30
    Ingeschreven
    24/01/2008
    Berichten
    35

    Re: Mijn grijze uit '77.

    Thank you all for the info on the mirror. :-D

    Ik ga toch eens kijken hoe de spiegels van een golf 1 erop staan, komen inderdaad wel erg dicht in de buurt, ik denk als ik zelf een nieuwe voet hiervoor maak(ik kan cnc frezen en draaien)
    dat ik wel een spiegel krijg die aan mijn ideaal beeld voldoet.
    Voor wat betreft mijn deuren, de roest is echt minimaal, enkel waar wat lakschade is zie je beginnende roest, zeker nergens doorgeroest dus goed te herstellen.
    Wel weer veel geleerd over de 924 wat betreft de verschillende uitvoeringen.
    groet Stefan.
    Ik zeg maar zoo da's korter als dierentuin.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •