Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Even voorstellen

  1. #21
    Ingeschreven
    20/01/2010
    Berichten
    16

    Re: Even voorstellen

    Die site heb ik inderdaad al gevonden, mooie site en goede tips. En ik het het boek 'de orginele Porsche 924, 944, 968. Staat ook een checklist in met bekende kwalen van de 924.
    Dus waarschijnlijk gaat het wel helemaal goed komen. En op school hebben we ook een 924, helaas nu een complete kale body, omdat hij wordt omgebouwd tot racer voor het Youngtimer Championship, dus ze zullen daar ook wel enige ervaringen met de auto hebben


  2. #22
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Even voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcus-F1 Bekijk Berichten
    . En op school hebben we ook een 924, helaas nu een complete kale body, omdat hij wordt omgebouwd tot racer voor het Youngtimer Championship, dus
    he dat klinkt als een leuk project!!
    daar willen we meer van weten
    eventueel een topic van jouw ??
    me uiteraard foto,s
    think PORSCHitive


  3. #23
    Ingeschreven
    20/01/2010
    Berichten
    16

    Re: Even voorstellen

    Ik zal even kijken, wil sowieso vanaf volgend jaar deel uitmaken van het team, maar ik zal bij ons in de garage wel eens foto's maken.


  4. #24
    Ingeschreven
    20/01/2010
    Berichten
    16

    Re: Even voorstellen

    Dag Iedereen,

    het is weer even geleden dat ik hier heb gepost. De plannen zijn in die tijd wel een beetje veranderd, want in plaats van een Porsche rijd ik rond in een Mercedes-Benz S-klasse uit 1973, met een 3,5L V8. Rijden is trouwens ook niet helemaal het juiste woord, want ze staat nu stil met een complete koprevisie en al de andere enge dingen die daar bij komen kijken.

    Maar de oude liefde begint weer op te spelen en stiekem wil ik nog steeds graag een 924, wel naast de S natuurlijk, want die blijf ik dan wat meer recreatief berijden, want die rijdt namelijk straks 1 op 6 (voor de revisie 1 op 3) en in de winter gaat een Benz bij de eerste de beste pekel spontaan bruin zien van de roest en daar word je echt niet vrolijk van. Dus wil ik graag een 924 voor het meer dagelijkse werk, niet om als ordinaire pekelbak te gebruiken, want ik zal er sowieso net zo zuinig op zijn als op de Benz

    Dus mijn zoektocht begint weer met het vinden van de juiste informatie, want ik wil graag een Porsche die rijklaar is en zeker niet in de nabije toekomst een hoop onderhoud nodig heeft. Kleine zaken zijn natuurlijk geen probleem, die kan ik inmiddels zelf en samen met mijn pa wel oplossen, maar gezien er al duizenden euro's in de Mercedes zijn gaan zitten worden twee complete restauratie projecten een beetje te veel van het goede. Ik hoop hier weer veel info te vinden, maar ik heb alweer lekker rond zitten kijken en dat komt wel goed.

    PS ik had het over het race team in mijn vorige posts zag ik, ben geen teamlid geworden, maar ik loop nu stage aan die auto. Met vrij high end software ben ik nu een nieuwe draagarm voor de voorwielophanging aan het ontwikkelen. Best leuk om te doen moet ik zeggen

    Groetjes Mark


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •