Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 23456
Resultaten 51 tot 60 van de 60
  1. #51
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Europese 924 meeting, 14 - 17 juni - Nurburgring

    Leuke opkomst?

    Mooie omgeving daar, he?


  2. #52

    Re: Europese 924 meeting, 14 - 17 juni - Nurburgring

    welkom terug
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  3. #53
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Europese 924 meeting, 14 - 17 juni - Nurburgring

    Dank u!

    De omgeving is inderdaad erg prachtig heb dan ook genoten van het prachtige landschap en de heerlijke bochten overal.

    Zoals jullie al wisten zijn we zaterdag ochtend vertrokken richting Duitsland, we hebben nog ff een tussenstop gemaakt in Wijchen (meneer aard overigens niet gespot) Leuk winkelcentrumpje daar btw.

    Op de autobahn nog een nederlandse witte 968 cabrio tegengekomen die vriendelijk zwaaiden.

    We kwamen zo rond 3 uur aan op de camping, een andere dan gepland omdat deze dichterbij was en er ook andere 924's zouden komen.

    We hebben heerlijke schnitzel gegeten in het plaatselijke restaurant en 's avonds naar het voetbal geluisterd op de middengolf, helaas geen nederlandse zender gevonden, dan maar in het duits, was overigens wel grappig, bij elk doelpunt dat door oranje gescoord werd, riep de commentator: "oranje boven".

    De volgende dag ff richting de Nordschleife gereden, na een paar uur mooie auto's gekeken te hebben werd het een beetje saai omdat er nog geen enkele 924 te bekennen, dus wij weer terug richting camping, maar toen kwamen we de eerste 924 tegen (bleek later Nobbi, duitser, te zijn die ook enkele tijd actief bij ons op het forum is geweest)

    Na een uurtje kwam dus ook Nobbi aan op de camping, en bracht een BBQ mee met worstjes (de BBQ kom ik zo nog ff op terug)

    Nobbi blijkt een aardige vent te zijn, die gelukkig ook Nederlands spreekt. Hij heeft een prachtig rode 924 uit '77.

    Na de BBQ dus weer de steenkoude nacht in, maar toen bedacht ik me dat de BBQ nog buiten de tent stond en nog niet uit was. Wat extra kooltjes erop gegooid en het ding naar binnen gezet en de tent weer dicht, toen werd het lekker warm, tot een uur of 3 's nachts.

    Volgende ochtend om half 9 de tent ingeruimd en weer richting de ring gereden, de britten kwamen in een colonne van 10 924's aangereden, een prachtig gezicht.
    De britten zijn zeer goedlachs en hebben een brede kennis van de 924, en ze bezitten allemaal op eentje na pracht exemplaren.

    Om 2 uur zijn we weer richting huis gereden om nog een beetje tijdig thuis te zijn, want we moesten allebij de volgende ochtend weer werken.

    We zijn tot Venlo opgereden met Nobbi, die moest ook werken op maandag. Onderweg nog een 944 gespot, wij zwaaien, begon die een beetje geirriteerd te doen tegen ons en Nobbi (beetje vaag)

    vanaf de grens tot en met bijna thuis nog 10tallen kevers gezien, die hadden een meeting in Budel, was een leuk gezicht. Voor de rest af en toe nog behoorlijk slecht weer gehad, het regende dan zo hard dat mijn zicht niet verder was dan mijn vooruit, met de ruitenwissers op de snelste stand (die van mijn gaan echt razendsnel) was er nog geen eer aan te halen.

    Dat was het wel zo'n beetje dan nu de voorlopige telefoon foto's de rest moet ik nog ff laten ontwikkelen, maar ik moet nog ff wachten op het salaris.



    De mijne met duitse kentekenplaten ( dank je wel Nobbi)









    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  4. #54

    Re: Europese 924 meeting, 14 - 17 juni - Nurburgring

    gaaf verslagje!

    was ik toch wel graag bij geweest achteraf oll:
    volgende keer gaan we met meer auto's die kant op!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  5. #55
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Europese 924 meeting, 14 - 17 juni - Nurburgring

    Kunnen we doen, de camping was niet zo duur, 12,50 voor 2 nachten.

    Benzine, daar gaat toch wel het meeste inzitten, vooral met die doodskist bovenop.
    Het geld is dan nu ook officeel op daardoor, laatste 1,5 week maar ff te zien overleven....
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  6. #56

    Re: Europese 924 meeting, 14 - 17 juni - Nurburgring

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captainfrasca
    Kunnen we doen, de camping was niet zo duur, 12,50 voor 2 nachten.

    Benzine, daar gaat toch wel het meeste inzitten, vooral met die doodskist bovenop.
    Het geld is dan nu ook officeel op daardoor, laatste 1,5 week maar ff te zien overleven....
    hoe belabberd was het verbruik met die kist erop?
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  7. #57
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Europese 924 meeting, 14 - 17 juni - Nurburgring

    Tja, ik heb het niet echt kunnen meten omdat mijn km teller niet werkt

    De heenweg was een volle tank.

    De terugweg heb ik voordat ik vertrok octaan 100 getankt, ik weet niet of het daar aan ligt, maar ik hield net een kwart tank over. Terwijl ik op de terugweg omgereden ben én een touristische route door de eifel heb genomen. (was ook meerendeel bergafwaards)
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  8. #58
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Europese 924 meeting, 14 - 17 juni - Nurburgring

    Heerlijk rijden in de Eifel... inderdaad, hopelijk volgend jaar weer, dan ga ik wel mee!


  9. #59
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Europese 924 meeting, 14 - 17 juni - Nurburgring

    David, je auto staat op 924board!

    http://www.924board.org/viewtopic.php?s ... 174#221174


  10. #60
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Europese 924 meeting, 14 - 17 juni - Nurburgring

    Mooie foto!! De rest overigens ook!!
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •