Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22
  1. #1
    Ingeschreven
    25/01/2009
    Berichten
    929

    Zijn er carrosiers op het forum ?

    Ik heb een opleiding in de voeding gevolgd.
    Het is pas enkele jaren terug dat ik in avondonderwijs stilletjes aan heb leren werken aan mijn wagen.
    Ik heb dus nog altijd weinig ervaring.
    Ik probeer dan ook altijd zoveel mogelijk info in te winnen alvorens te beginnen.
    Ik denk ook dat het voor velen hier nuttig kan zijn om eens duidelijk,stap voor stap uit te leggen hoe je aan carroseriewerk begint.
    Daarmee bedoel ik beginnen schuren met p 80, vervolgens 120, ...
    Best droog en wanneer nat schuren, Epoxi primer of beter voorstel, welke grondlaag, ...
    en dit tot de vernislaag.
    Ik denk dat we hier met z'n allen veel kunnen uit leren.

    Groeten Dopre


  2. #2
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Zijn er carrosiers op het forum ?

    O.k., ik vind 't altijd leuk om wat te leren op het gebied van auto's. Maar wat is precies je plan/voorstel?


  3. #3
    Ingeschreven
    25/01/2009
    Berichten
    929

    Re: Zijn er carrosiers op het forum ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative Bekijk Berichten
    O.k., ik vind 't altijd leuk om wat te leren op het gebied van auto's. Maar wat is precies je plan/voorstel?
    Wel, zodra het "gulfje" klaar ik zou ik of de turbo, of de S volledig uit elkaar halen en terug opbouwen.
    Het is de bedoeling om de wagen helemaal opnieuw te doen.
    Dit zal ook langere tijd in beslag nemen.
    Dus ik wens 1 De juiste schuurtecnieken en vervolgens de juiste lakopbouw te doen zodat de wagen 100 % in orde komt.


  4. #4
    Ingeschreven
    30/03/2010
    Berichten
    5

    Re: Zijn er carrosiers op het forum ?