Pagina 2 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 46
  1. #11
    Ingeschreven
    10/03/2013
    Berichten
    37

    Re: 924 1978 | cylinder 1 onsteking

    okee ,dus de verdeler er niet uithalen..
    ik heb de verdeler as nagekeken en geen zijdelinge speling op te merken.

    morgen probeer ik hem binnen te rijden want met zo'n weer buiten werken is toch da niet he...


  2. #12
    Ingeschreven
    10/03/2013
    Berichten
    37

    Re: 924 1978 | cylinder 1 onsteking

    ie staat nog altijd buiten want ik krijg hem niet aan de praat......krijg zelfs geen plofje , brandstof krijg ik(leiding van spinnekop gehaald,brandstofpomp aan en er komt net een beetje benzine uit) en de injectoren fluiten .de seals zitten wa los...


  3. #13
    Ingeschreven
    10/03/2013
    Berichten
    37

    Re: 924 1978 | cylinder 1 onsteking

    nog steeds na een ganse dag en 2batterijen plat.... nog steeds niks... ik zou de delco er eens willen uitnemen ... staat daar een merkteken op om terug goed te plaatsen? ik weet dat de roter naar 1ste cilinder moet wijzen . verder ruik ik wel benzine als ik start en de bougies vonken allemaal heel goed??


  4. #14
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: 924 1978 | cylinder 1 onsteking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lowbug Bekijk Berichten
    nog steeds na een ganse dag en 2batterijen plat.... nog steeds niks... ik zou de delco er eens willen uitnemen ... staat daar een merkteken op om terug goed te plaatsen? ik weet dat de roter naar 1ste cilinder moet wijzen . verder ruik ik wel benzine als ik start en de bougies vonken allemaal heel goed??
    Ja zeker staat er een teken op het is een kerfje op de rand ergens op het forum staat er een foto van bij motorrevisie op 8m2 de roze pagina 29
    Laatst gewijzigd door M.B.H.; 13/03/2013 om 21:44.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  5. #15
    Ingeschreven
    10/03/2013
    Berichten
    37

    Re: 924 1978 | cylinder 1 onsteking

    ja die kerf heb ik gevonden.. met wat moet die samen vallen? aub...

    vandaag nog eens geprobeerd ,maar niks. is het normaal dat ik benzine ruik achteraan en niet aan de motor?.zelfs meer aan het linker achterwiel ipv het rechtse waar de pomp zit?


  6. #16
    Ingeschreven
    10/03/2013
    Berichten
    37

    Re: 924 1978 | cylinder 1 onsteking

    is er mms iemand van uit de buurt die er eens naar kan kijken, als ie start of kan zeggen wat er aan moet gebeuren/ vervangen...kan ik ermee naar de garage ....
    ik woon in lembeke ... rond eeklo/of gent ... belgië


  7. #17
    Ingeschreven
    25/01/2009
    Berichten
    929

    Re: 924 1978 | cylinder 1 onsteking

    Ik zou je graag helpen,

    Helaas zit ik met hetzelfde probleem. Mijn wagen is bijna af, maar wil ook niet starten.
    Zodra ik weer wat tijd heb zoek ik verder.
    Als ik het voor elkaar krijg wil ik je gerust mijn ervaringen komen tonen.

    Groeten Dopre


  8. #18
    Ingeschreven
    10/03/2013
    Berichten
    37

    Re: 924 1978 | cylinder 1 onsteking

    daar zou je me een groot plezier mee doen,hoor.
    staat alvast genoteerd..
    ondertussen ga ik eens naar de bekabeling kijken want als ik mijn lichten aansteek,krijg ik op de benzinemeter en kwart tank bij.... was het maar werkelijk zo he


  9. #19
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: 924 1978 | cylinder 1 onsteking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lowbug Bekijk Berichten
    ja die kerf heb ik gevonden.. met wat moet die samen vallen? aub...

    vandaag nog eens geprobeerd ,maar niks. is het normaal dat ik benzine ruik achteraan en niet aan de motor?.zelfs meer aan het linker achterwiel ipv het rechtse waar de pomp zit?
    kerfje moet samen vallen met 0 punten en de rotor moet daar naar toe wijzen 1e cil.verdelerkap
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  10. #20
    Ingeschreven
    05/06/2012
    Berichten
    141
    Dat je brandstofmeter verandert bij het aanzetten van de verlichting lijkt mij een massaprobleem. Dit kun je voor een deel oplossen door de massa-aansluitingen eens schoon te maken/schuren, maar bij mij bleef ie dat na het schoonmaken nogsteeds een beetje doen.
    Ps: massapunten zitten oa boven de zekeringkast (onder t stuur), achterin de achterbak onder de mat en vooraan bij de koplampen!
    Porsche 924 2.0 bj 1980
    Subaru Justy 1.6 AWD bj 2003
    Suzuki Swift Sport bj 2009


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •