Pagina 1 van de 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31

Onderwerp: Nieuw lid

  1. #1

    Cool Nieuw lid

    Hallo allen,

    Wederom een nieuw lid.
    Nog 924loos maar hoop dat daar eventueel met jullie hulp snel verandering in komt.
    In het verleden al buggy's busjes en kevers gereden en tegenwoordig in het bezit van een type 3 fastback en een type 3 variant, beide volkswagens, de ene uit 1968 de ander uit 1970.
    Mijn vriendin rijdt in een scenic als daily en ik in een 6deurs volvo, niet zo heel erg handig, al zijn er tot op heden nog geen parkeergarages geweest waar ik deze limo niet in kreeg.
    Belasting betalen doe ik genoeg dus een 924 van voor 1985 geniet absoluut mijn voorkeur.
    Aangezien er hier een gezinsuitbreiding aan zit te komen ben ik daarentegen toch ook wel op zoek naar iets waar een maxi cosi in past, dus ben ook zeer benieuwd naar jullie ervaringen hiermee (als die er al zijn)
    Uit Lierop kom ik dus, anderhalf jaar geleden komen wonen en bevalt mij zeer goed.
    Nieuwe ronde nieuwe kansen en nou met mijn 35 jaar toch echt toe aan een Porsche!!!


  2. #2
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Nieuw lid

    buzzman hartelijk welkom op dit informatieve forum!!

    ook ik ben de laatste tijd nogal bezeten van het t3 model en zoek daar
    nu rustig naar (om er bij te hebben )

    maar wat voor een 924 zoek je
    een opknapper of al eentje die rijdbaar is??
    vraag het hier , en wellicht is er nog een exemplaar op het forum te koop!!
    think PORSCHitive


  3. #3
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Nieuw lid

    Welkom bij de 924 malloten :thumb:!!

    een 924 is zeker niet handig in de stad door het ontbreken van stuurbekrachtiging maar als je enkel stad km maakt is na montage van minimaal 205er banden de sportschool overbodig....:heh:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  4. #4
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822

    Re: Nieuw lid

    Welkom Buzzman...


  5. #5
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Nieuw lid

    welkom op het forum:thumb:

    mag ik nieuwschierig vrgen wat voor een volvo dat is dan met 6 deuren??
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  6. #6

    Re: Nieuw lid

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Bassie- Bekijk Berichten
    welkom op het forum:thumb:

    mag ik nieuwschierig vrgen wat voor een volvo dat is dan met 6 deuren??

    Op kenteken is het een Boonacker, maar feitelijk gewoon een 740 met ruim een meter extra ertussen..en dus 2 extra deuren.
    Zodra ik doorheb hoe ik hier foto's op kan plaatsen zal ik deze ubergezinsbak wel even showen


  7. #7
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Nieuw lid

    foto,s plaatsen is niet zo erg moeilijk
    (zelf ik heb het kunnen leren)
    als je je bericht hebt ingetypt ,even naar beneden door scrollen tot beheer bijlagen
    foto,s uploaden en bevestigen!
    think PORSCHitive


  8. #8

    Re: Nieuw lid

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    Welkom bij de 924 malloten :thumb:!!

    een 924 is zeker niet handig in de stad door het ontbreken van stuurbekrachtiging maar als je enkel stad km maakt is na montage van minimaal 205er banden de sportschool overbodig....:heh:
    Een VW T2a heeft 4 trommelremmen en eveneens geen stuurbekrachtiging, maar het was mijn 2de auto dus ik weet niet beter, nooit een probleem met fileparkeren gehad.. :whistle:


  9. #9
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Nieuw lid

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzman Bekijk Berichten
    Een VW T2a heeft 4 trommelremmen en eveneens geen stuurbekrachtiging, maar het was mijn 2de auto dus ik weet niet beter, nooit een probleem met fileparkeren gehad.. :whistle:
    ik denk dat het verschil is dat je in een busje boven het stuur zit
    en in een 924 lig je er maar wat achter/onder
    en de banden van een t2 zijn ietsje smaller denk ik!
    think PORSCHitive


  10. #10

    Re: Nieuw lid

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klaas 924 Bekijk Berichten
    buzzman hartelijk welkom op dit informatieve forum!!

    ook ik ben de laatste tijd nogal bezeten van het t3 model en zoek daar
    nu rustig naar (om er bij te hebben )

    maar wat voor een 924 zoek je
    een opknapper of al eentje die rijdbaar is??
    vraag het hier , en wellicht is er nog een exemplaar op het forum te koop!!
    T3's beginnen ook behoorlijk aan populariteit terrein te winnen sinds er steeds meer belatingvrij worden geloof ik, een doka lijkt mij ook nog best handig
    ikzelf heb jarenlang een T2a westfalia gehad, surfplankie op het dak, geinig ding.
    Daarbij ook een kever uit 58 gehad voor dagelijks gebruik en een ruska superbuggy om mee te spelen maar nou dus hopelijk mans genoeg voor een heuse Porsche
    wat ik zoek? Ach..een beetje hobbien is me niet vreemd maar iets met APK heeft toch echt wel de voorkeur.
    Een mooie bruine met bruin interieur ben ik niet vies van, wat schoonheids"foutjes" geeft een auto karakter, natuurlijk vind ik in orginele staat het mooist maar ben hierbij wel realistisch..dat kan altijd nog, eerst maar eens orienteren en me verdiepen in deze auto.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •