Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12
  1. #1
    Ingeschreven
    26/01/2010
    Berichten
    37

    probleem rem leiding ontluchten

    jongens en meisjes
    heb het hele systeem leeg moeten halen want er zat dikke drap in en nieuwe voor rem klauwen gemonteerd
    maar ik heb een vraag ik ben nu me rem leiding aant ontluchten.

    maar rechts voor en links achter gaat het niet goed maar bij de anderen 2 kanten loopt de vloeistof er goed uit

    krijg geen druk op het pedaal..er zit ook een t stuk in de rem leiding van rechts voor en links achter zou dit er misschien het probleem kunnen zijn ?????

    ps is hier misschien een trucje voor

    mvg het pit team


  2. #2

    Re: probleem rem leiding ontluchten

    bij de meeste auto heb je een gescheiden remsysteem , als dan een gedeelte uitvalt rem je nog met het andere gedeelte.Dat is altijd linksvoor & rechtsachter en rechtsvoor & linksachter.
    Waarschijnlijk heb je dan de cups of de o ringen in de hoofdrem cilinder lek, de hoofremcilinder verdeelt nl de remolie naar de de beide kanten.
    Ik weet niet of je die kunt reviseren of dat je een andere moet hebben.
    Remde de auto voordat je de olie wisselde ook al slecht of was dat pas na de olie wissel?
    Want als het probleem optreed na een oliewissel kan het ook nog lucht zijn
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  3. #3
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: probleem rem leiding ontluchten

    het kan zijn dat het compensatie gaatje voor die kring is verstopt, dat de o-ringen lekken in de hoorfdrem cilinder lijkt mij sterk.

    hoe ontlucht je eigenlijk, hier kan het ook aan liggen
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  4. #4
    Ingeschreven
    26/01/2010
    Berichten
    37

    Angry Re: probleem rem leiding ontluchten

    verschillende manieren geprobeerd
    nog geen resultaat pruts nog ff verder
    de auto heb 10 jaar niet gereden dus kan heel goed gewoon kapot zijn


  5. #5
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: probleem rem leiding ontluchten

    ff hoofdremcilinder demonteren en van nieuw rubber voorzien, daarna doorspoelen, moet het normaliter in orde zijn. Beste is het om alle rubber in het remsysteem te vervangen....
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  6. #6
    Ingeschreven
    27/02/2009
    Berichten
    380

    Re: probleem rem leiding ontluchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    ff hoofdremcilinder demonteren en van nieuw rubber voorzien, daarna doorspoelen, moet het normaliter in orde zijn. Beste is het om alle rubber in het remsysteem te vervangen....
    zijn er dan setjes om de hoofdremcilinder te reviseren ??
    heb ik nog nergens gezien


  7. #7
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: probleem rem leiding ontluchten

    bij iedere normale automaterialenzaak verkrijgbaar, is er een Brezan vestiging bij jou in de buurt? Ze hebben tenslotte 128 vestigingen in de Benelux, die hebben ze. Natuurlijk verkopen ze je liever een complete cilinder, zit meer marge op .... :whistle:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  8. #8
    Ingeschreven
    27/02/2009
    Berichten
    380

    Re: probleem rem leiding ontluchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    bij iedere normale automaterialenzaak verkrijgbaar, is er een Brezan vestiging bij jou in de buurt? Ze hebben tenslotte 128 vestigingen in de Benelux, die hebben ze. Natuurlijk verkopen ze je liever een complete cilinder, zit meer marge op .... :whistle:
    ja er is een brezan achter m'n hoek bij de autoshop waar ik altijd ga hebben ze deze in ieder geval niet maar dan zal ik daar eens gaan horen bedankt


  9. #9
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: probleem rem leiding ontluchten

    neem de oude mee als mogelijk, zeker van een oud model hebben ze soms geen documentatie..... :doh:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  10. #10
    Ingeschreven
    26/01/2010
    Berichten
    37

    Re: probleem rem leiding ontluchten

    he jongens het is al gelukt met de remmen
    zat veel troep dikke drap inde leidingen
    heb dit kunnen oplossen doormiddel van
    vacuum zuiger op de nippel en m'n maat in de auto
    die doet druk op het pedaal zetten nippel open en zuigen maar
    ging als een trein


    gr pit en mark


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •