Pagina 2 van de 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 99
  1. #11
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Meeting in Antwerpen 7 maart 2010?

    als we met een groepie naar die beurs gaan wil ook wel komen :loco:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  2. #12
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: Meeting in Antwerpen 7 maart 2010?

    Heb even rondgekeken, en we zouden in de voormiddag kunnen afspreken op de Vlaamse Kaai in Antwerpen. Daar zijn voldoende dingen om iets te drinken en eventueel een onbijt te nemen. Bovendien heb je daar voldoen parkeergelegenheid, en zit je op 10 min. van de beurs ... ???


  3. #13
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Meeting in Antwerpen 7 maart 2010?

    Aan wat voor tijd dacht je dan?!

    Lijkt me wel leuk!
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  4. #14
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Meeting in Antwerpen 7 maart 2010?

    gaat net nie lukken nie...... Volgende keer beter!!
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  5. #15
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822

    Re: Meeting in Antwerpen ???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BC911 Bekijk Berichten
    Inderdaad zondag is 7 maart edface:. Zie alleen dat ik het niet kan aanpassen in het de start van het toppic. Kan een moderator dit even doen en misschien ook in de titel weergeven?
    Offtopic.

    Je kan voor alles de report knop gebruiken ().
    Dit symbool klik je dan aan op het bericht wat (als voorbeeld) moet worden aangepast.

    Een mod krijgt dit meteen te zien en kan het voor je aanpassen nog voordat het topic helemaal is doorgelezen.


  6. #16
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: Meeting in Antwerpen 7 maart 2010?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShroudedVeil Bekijk Berichten
    Aan wat voor tijd dacht je dan?!
    Laat maar weten wat voor jullie kan, ik woon waarschijnlijk het dichtste bij. En uitslapen is niet echt aan mij besteed :wave!.

    @ Hendrik: bedankt voor de tip, vond het alleen niet echt een "kwalijk bericht" ;-), vandaar dat ik de knop niet had gebruikt.


  7. #17
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822

    Re: Meeting in Antwerpen 7 maart 2010?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BC911 Bekijk Berichten
    @ Hendrik: bedankt voor de tip, vond het alleen niet echt een "kwalijk bericht" ;-), vandaar dat ik de knop niet had gebruikt.
    Dat klinkt inderdaad vreemd.
    Heb die tekst aangepast.:thumb:


  8. #18
    Ingeschreven
    26/10/2009
    Berichten
    80

    Re: Meeting in Antwerpen 7 maart 2010?

    Count me in, Vlaamse kaai idd goed idee. Meegaan naar oldtimerbeurs echter nog niet zeker... Ik herinner me nog de eerste edities hiervan. Dat waren toen nog beurzen voor de liefhebber/sleutelaar. Sinds de mannen met blaisers, die nog nooit een gereedschapsbak van dichtbij hebben gezien de zaak hebben overgenomen is het een geldklopperij eerste klas geworden met nog weinig plaats voor betaalbare auto's. (Herinner mij ook nog een editie met 'Minerva' special, Belgians finest, vele auto's uit privécollecties van over de hele wereld.... maar das uit den tijd dat de beesten nog spraken I know ;-)


  9. #19
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: Meeting in Antwerpen 7 maart 2010?

    Daar heb je inderdaad wel een beetje gelijk in. Aangezien de beurs door SIHA georganiseerd wordt is het allemaal een beetje stijver. Al blijft het voor mij toch nog één van de mooiere beurzen van België. Naar Essen ga je meestal ook niet om een autootje te kopen. Af en toe is het toch ook leuk om mooi gerestaureerde wagens te zien. Ik moet echter toegeven dat ik nu ook niet de grote sleutelaar ben edface:. Iedereen is natuurlijk welkom, of je nu mee gaat naar de beurs of niet. Wat kletsen iets knabbelen of drinken, en we zien wel. Met twintig man over een beurs lopen is toch niet realistisch ...


  10. #20
    Ingeschreven
    25/01/2009
    Berichten
    929

    Re: Meeting in Antwerpen 7 maart 2010?

    Ik stel voor dat de meeting niet te laat begint, zodat de mensen die er zin in hebben nog op een redelijk uur kunnen naar de beurs gaan.
    Mochten we met + 20 man zijn kunnen we samen binnengaan (voordeeltarief) en dan op de beurs elk zijn eigen interesses gaan opzoeken.
    De porsche Classic Club België heeft er ook zijn eigen stand.
    Er zijn ook veel verschillende interesses die aan bod komen.
    Van tentoongestelde mooi gerestaureerde auto's over literatuur, materiaal, miniatuur, autoonderdelen tot te restaureren auto's.

    Gr Dopre


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •