Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: seventysix924

  1. #11
    Ingeschreven
    06/04/2013
    Berichten
    8

    Re: seventysix924

    Hoi mensen,
    Bedankt voor de reacties. De spiegels horen inderdaad niet op een 76-er, maar ik laat 't denk ik wel zo, vind ze mooier dan zo'n kleine metalen. De vijfbak is geen dogleg, zal er later onder gezet zijn, denk ik. Synchromesh van 3 is slecht trouwens. Vanmiddag nog een klein stukje gereden, hij loopt op 3 pitten, maar heel af en toe ineens op 4 en dan voel je dat de motor ineens goed trekt. Paar stukjes lak met de machine gepoetst. Er is best glans in te krijgen, maar hij moet echt worden overgespoten. Binnenkort maar eens naar de expert in Steenwijk...als ik dat haal met al dat gesputter.


  2. #12
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: seventysix924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seventysix924 Bekijk Berichten
    Hoi mensen,
    Bedankt voor de reacties. De spiegels horen inderdaad niet op een 76-er, maar ik laat 't denk ik wel zo, vind ze mooier dan zo'n kleine metalen. De vijfbak is geen dogleg, zal er later onder gezet zijn, denk ik. Synchromesh van 3 is slecht trouwens. Vanmiddag nog een klein stukje gereden, hij loopt op 3 pitten, maar heel af en toe ineens op 4 en dan voel je dat de motor ineens goed trekt. Paar stukjes lak met de machine gepoetst. Er is best glans in te krijgen, maar hij moet echt worden overgespoten. Binnenkort maar eens naar de expert in Steenwijk...als ik dat haal met al dat gesputter.
    Dan rij je met een glimlach weer terug Ha.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #13
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: seventysix924

    welkom hier! Veel plezier met de wagen. Mocht je hem toch gaan spuiten is het misschien een idee om toch terug te gaan naar een chromen spiegeltje.. Auto lijkt voor de rest zo origineel


  4. #14
    Ingeschreven
    06/04/2013
    Berichten
    8

    Re: seventysix924

    Ik twijfel nog!


  5. #15
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: seventysix924

    Gewoon doen
    Hoe orgineler hoebeter


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  6. #16
    Ingeschreven
    06/04/2013
    Berichten
    8

    Re: seventysix924

    Dat is waar, maar dan heb ik waarschijnlijk twee andere portieren nodig omdat de gaten voor de spiegels te groot zijn. En twee originele spiegels natuurlijk.


  7. #17
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533
    Je kan de gaten ook dicht lassen
    Ik heb voor mijn martini project 944 deuren gebruikt omdat deze gegalvaniseerd zijn
    En ook de gaten dicht gelast
    Bij www.werk924.de verkopen ze rechter buiten spiegels voor de linker moet je nog even zoeken


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •