Pagina 2 van de 87 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 865
  1. #11
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Vandaag twee heel kleine dingetjes gedaan: het losse boutje rechtsvoor van de bestuurdersstoel vastgezet en een loshangende sierstrip van het linkervoorscherm gelijmd.

    En dan heb je een dag lang geen oliedruklampje gezien, doet de oliedrukmeter het prima zonder rare waarden, laadt de accu ook met de verlichting aan prima bij en loopt de motor fantastisch... en rijd je 's nachts op een bijna lege snelweg, pakt de afrit in een gecontroleerde drift- dan is de 924 de beste auto ter wereld. Puur genieten.


  2. #12
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    ha ha leuk hè!! Het is en blijft een leuk scheurijzer!! Ze nodigt je af en toe gewoon uit om fftjes het rechter pedaal volledig in te trappen, Zo heb ik gister nog fftjes 170 gereden op de A27 en mijn vriendin had het niet eens in de gaten tot ik het zei!!
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  3. #13
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Hmmm, 170 zou je in mijn auto vermoedelijk wel merken... beetje veel herrie.


  4. #14
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    Tja, boven de 3000 toeren begint ie wel herrie te maken..... tzal een vrouwen ding zijn denk ik
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  5. #15
    Ingeschreven
    13/06/2007
    Berichten
    162
    Herrie?? Ik vind het prachtig op die motor te horen brullen!! Ik heb een paar keer 180 gereden en ik kon normaal praten met degena naast me. (op de A20 richting Hoek van Holland vanaf Maasluis) Ik vond hem trouwens heerlijk rijden met die snelheid, op naar de 200 vroeg de auto.
    Dat komt nog wel een keer heb ik teruggezegd!!
    924, 1984


  6. #16
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Of het herrie is of een mooi geluid ligt aan mijn motor (ratelt-ie hard dan kan ik het niet echt mooi vinden) en aan of ik moe ben of niet. Na een lange dag is wat stilte best welkom.


  7. #17
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129
    Op den duur heb ik ook behoefte aan wat een stillere auto. Vandaar dat ik ook ga kijken voor een daily driver (toyota MR2, toyota avensis, BMW 318i).

    Aangezien ik nu full time werk en al de hele dag @ wagen zit (vrachtwagen). Wil ik niet zo stuiterend naar huis rijden

    Zal vanavond incl foto materiaal mijn waslijst aan shit ophoesten van mijn 924.


  8. #18
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Leuk, ik hoop dat iedereen hier zo'n topic over zijn auto begint...

    Behoorlijk brede selectie auto's trouwens.


  9. #19
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Een poging om terug te halen wat er met de crash verdwenen is....

    Toen ik de auto kocht, stond er flink wat water in de ruimte achter het linker achterwiel. Niet vreemd, het rubber van de achterklep was volkomen aan flarden. Nieuw rubber bij de dealer gehaald en vervangen- geen enkel verschil. Wel sloot de boel inmiddels niet zo lekker meer en schoot één slotpin tijdens het rijden geregeld uit de vergrendeling. Helaas zat de verstelling zo vastgeroest dat de boel afbrak bij een verstelpoging. Toen maar voorlopig de (nieuwe) pin vastgezet met een contramoer.

    De slangetjes voor de afvoer van de vergrendeling zaten vol met meuk , dus die heb ik even met de compressor doorgeblazen. Toen bleek dat iemand geen compressor had maar wel een boor, en afwateringsgaatjes in de slothuizen had geboord waardoor ze afwaterden in de kofferbak. Deze gaatjes dichtgekit, maar helaas bleef er water binnenkomen. De laatste verdachte is de (ingedroogde) kit achter de achterlichten. In de tussentijd heb ik wel een gaatje geboord in het plaatwerk achter het linker achterwiel, zodat eventueel lekwater er makkelijk uit kan. De kit moet nog vervangen worden.


  10. #20
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Update: vanaf dinsdag aanstaande mag ik gaan genieten van het geluid van dit:

    Bijlage 1791

    Ik ben erg benieuwd!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •