Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: even voorstellen

  1. #1
    Ingeschreven
    06/03/2010
    Berichten
    1

    even voorstellen

    Hallo allemaal,

    Ik ben Rob, sedert 2003 woonachtig in het kleine dorpje Frasselt zo'n 17 km over de Nederlands/Duitse grens nabij Nijmegen.
    Ruim een jaar geleden heb ik van een collega een 924 (bj. 1977) gekocht, die de auto al 9 jaar in een grote loods/schuur bij zijn woning had staan met het idee er ooit aan te beginnen om hem op te knappen. Als gevolg van zijn scheiding moest hij zijn huis verkopen en moest de Porsche ook weg. Ik heb de wagen voor een luttel bedrag kunnen overnemen. Plezierige bijkomstigheid voor mij was, dat de auto Duitse papieren had en in de auto lag ook nog het boek Owners Workshop Manual van Hayes. (ik was overigens altijd al van plan om eens een oude auto op te knappen)
    Nu ben ik altijd wel geinteresseerd geweest in auto's (en de techniek daarin)en was overigens altijd al van plan om eens een oude auto op te knappen, maar ben nooit echt zelf actief aan het sleutelen geweest. Dat gaat echter nu veranderen. Gelet op mijn leeftijd (60 jr) werk ik inmiddels een dag in de week minder en over 1,5 jaar hoop ik met prepensioen te gaan. Dus ruim tijd eens wat anders te doen. Ik weet nog niet precies wat me te wachten staat en wat er wel of niet moet gebeuren (wellicht geheel strippen en opnieuw opbouwen). Ik bezig dan maar het moto: nooit te oud om te leren. Met het oog op het bezit van de auto heb ik eerst maar een garage bij mijn huis gebouwd.
    Ik wens mijzelf veel succes toe en hoop op dit forum waardevolle informatie te vinden.

    groet,
    Rob.


  2. #2
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: even voorstellen

    Welkom bij de 924 malloten! :thumb:

    Naar ik verwacht heb je een WITTE 924 :whistle: en zul je heel snel fotokes plaatsen :shocked:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #3
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: even voorstellen

    Rob ook ik wens je heeel veel succes toe
    en natuurlijk heeel veel PLEZIER aan je auto en dit FORUM
    think PORSCHitive


  4. #4
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: even voorstellen

    hey rob,welkom hier en veel plezier van de nieuwe hobby!


  5. #5
    Ingeschreven
    07/03/2009
    Berichten
    139

    Re: even voorstellen

    Hallo rob van harte welkom en geniet van het rijden en sleutelen het is bijde leuk om te doen.
    groetjes Piet en Caroliine.


  6. #6
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: even voorstellen

    Welkom Rob!!
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  7. #7
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: even voorstellen

    Hallo Rob, welkom hier. En even eerst een garage bouwen, dat is een mooi begin ;-). Wou dat ik ook even wat garages kon bijbouwen voor het stallen van wagens, maar dat is een klein beetje moelijk met een rijhuis ... :loco:


  8. #8
    Ingeschreven
    29/10/2009
    Berichten
    402

    Re: even voorstellen

    Hoi Rob, welkom hier :welcome:
    Ook ik wens je heel veel succes met je project én veel plezier op dit forum. Als je geduldig bent kan je al veel opsteken door gewoon alles te lezen. Als je direct antwoord wil, vraag hier maar: er weet wel altijd iemand raad.
    Het is altijd leuk als je de vorderingen op foto vastlegt.
    Het is nog leuker als je de foto's dan op dit forum zet!

    :eek: Ik bouwde mijn garage voor de volvo, komt er ineens die 924 uit de lucht vallen = garage weer te klein :brick:

    Grtz.
    Peter
    Volvo V50 & Porsche 924 = My lucky Numbers


  9. #9
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    Re: even voorstellen

    :welcome:

    Veel plezier hier en met je 924.

    enne... :photo: ;-)
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


  10. #10
    Ingeschreven
    09/06/2009
    Berichten
    228

    Re: even voorstellen

    Welkom en veel succes .


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •