Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: jonaaaa

  1. #21
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: jonaaaa

    Het grote voordeel van een 924 is dat hij in waarde amper kan zakken want hij is om te beginnen al niet duur.

    Kies gewoon wat je leuk vind! Heel Nederland rijd al rond in een doodsaaie grijze of zwarte VW, Audi of Ford omdat ze bij de aankoop alleen maar denken aan de restwaarde wanneer ze het kreng eindelijk weer mogen verkopen.
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  2. #22
    Ingeschreven
    20/05/2013
    Berichten
    5

    Re: jonaaaa

    In België is dat anders hoor ;-)
    Nee maar, heb volgende week een testrit. Met de kooptips van jullie website houd ik jullie op de hoogte!


  3. #23
    Ingeschreven
    11/02/2013
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    8

    Re: jonaaaa

    Koop een oldtimer omdat je dat leuk vind. Als je echt wilt investeren in een relatief goedkope oldtimer, koop dan een MG van voor 1973. De 924 is een vette bak die je relatief goedkoop kunt aanschaffen. Maar als je pech hebt dan is het onderhoud prijzig, zeker als je niet zelf de reparaties kunt uitvoeren (bij Porsche is 1000 euro klein geld). Ik zal binnenkort uitvoerig verslag doen van mijn ervaringen met mijn 924 die er op het eerste gezicht goed uitzag maar uiteindelijk voor veel kosten heeft gezorgd. Hij rijdt nu eindelijk perfect en dan is het genieten ;-) Een goede tip is om je kennis en onderdelen via forumleden te vergaren (Martin bedankt! ;-). Succes en plezier met het zoeken!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •