Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Thermostaat

  1. #21

    Re: Thermostaat

    Inderdaad best shit.
    Ik heb er niet te veel vloeibare pakking op gedaan :wink:
    M'n vader zei dat de pakking eigenlijk niet helemaal 100% goed is om goed te kunnen afdichten.
    Omdat het een universele thermostaat is zaten er ook 3 pakkingen bij waaruit ik moest kiezen oll:
    Ik heb de best passende gepakt maar dat was blijkbaar niet goed genoeg.
    Maargoed, de vloeibare pakking zit er tussen, nu alleen morgenvroeg de bodemplaat monteren, koelvloeistof er in, en hopen dat het dicht blijft.
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  2. #22
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Thermostaat

    wel raar, toen ik in 2005 een thermostaat (geloof een waler? kan ik zo op de bon terug zoeken) was die speciaal voor de 924, niet zon universele. Had toen maar 1 rubberen pakking en die was precies goed. Geen geklooi met vloeibare pakking.


  3. #23

    Re: Thermostaat

    Waarschijnlijk de foute dus die ik heb oll:
    Achja, de vloeibare pakking zit er tussen en hij is weer perfect dicht :wink:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  4. #24
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Thermostaat

    Even voor de duidelijkheid, heb je het complete thermostaat huis eraf gehaald? Dan kan die wel lekken ja Ik had daar al echter bij de kop demontage/ montage voorzien van nieuwe pakking.

    Want lees net ff je bericht terug en normaal hoef je niet eerst je waterpomp poelie en distributie riem kap te verwijderen.


  5. #25

    Re: Thermostaat

    Nee, ik heb niet het hele huis gedemonteerd.
    Die waterpomppoulie en distributiekap had ik er af om te kijken of het de waterpomp niet was die lekte, toen ik goed keek bleek het (gelukkig) die thermostaatpakking te zijn :wink:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •