Resultaten 1 tot 5 van de 5
  1. #1
    Ingeschreven
    12/03/2010
    Locatie
    Kop van Noord Holland
    Berichten
    53

    Deurklinken / sloten

    Hoi allemaal,

    Ik heb een probleem met mijn sloten. Deurklinken zijn nog goed. De passagiersdeur die kun je alleen nog van binnenuit openen en dichtdoen, dus dat is erg vervelend. Deze reageert niet meer op de originele sleutel. Het slot aan de bestuurderskant reageert ook niet meer op de sleutel, gaat niet meer op slot.

    Is dit een bekend euvel? Hoe kan ik dit oplossen, moeten er nieuwe sloten in, of is het jullie bekend dat er dan slechts een onderdeeltje stuk is aan de binnenkant?

    Als er nieuwe sloten in moeten, waar zijn die dan te krijgen?


  2. #2
    Ingeschreven
    27/02/2009
    Berichten
    380

    Re: Deurklinken / sloten

    er is maar 1 probleem dat zeer veel voorkomt en dat is hethendeltje op de klink die binne in de klink afbreekt

    als je het hebt over de deur op slot te doen demonteer eerst de klink zelf en je deurpaneel om te kijken of er iets mis is voor je aan nieuwe onderdelen gaat denken

    post eventueel je bevindingen erna hier


  3. #3
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Deurklinken / sloten

    Ik denk dat je schroefje los zit of een plastikje los is geschoten, als je toevallig in de buurt van Middelburg komt wil ik het wel oplossen voor je
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  4. #4
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: Deurklinken / sloten

    en anders heb ik voor 60 euro, 2 complete, hele deuren, waarvan de sloten het nog doen... voor je


  5. #5
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Deurklinken / sloten

    Ik ook ( en voor 1800 een hele 944)
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •